Hvordan man som virksomhed bruger Snapchat, er helt afhængigt af, hvilket brand, man er. Men det er altid en god idé at lade den unge medarbejder, der i forvejen snapper, styre platformen.
Tre ud af fire unge danskere har den sidste uge brugt Snapchat, og så skulle man vel tro, at det væltede med brands, organisationer og politikere på Snapchat, men det er stadig sparsomt, hvad der satses på Snapchat. Der er der mange gode grunde til, for snappen er langt mere besværlig end Facebook o...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Snip snap-marketing-chat
-
Halvdelen af alle danskere mellem 12 og 29 år bruger Snapchat dagligt. Snapchat er dermed et oplagt valg, hvis man som v...
Gossip om Guldtuben
-
Guldtuben 2017 viser en big bang-eksplosion, der har skabt en ny medieverden langt fra public service og reklamefri idea...
Plogging er det nye jogging
-
Hvis man skulle lave en mockumentary om svensk skærgårdsidyl, kunne den meget vel indeholde plogging. Slanke mennesker, ...