Replik til rosévinsræbet
Den målløse Mærsk-målgruppe

"Jeg er jo ikke målgruppen. Skulle jeg have holdt kæft? Sikkert. Ændrer den lille troværdighedskrølle ved, at reklamen er noget lort? Nej" .Kilde: Mærsk

Skrevet af

Bo Kampmann Walther
Lektor

33 artikler

0 indlæg

Jeg skrev om Mærsks nye rekrutteringsvideo, ”Together, All The Way”, her på Kforum d. 16. november. Mit pip har afstedkommet en del kritik. Normalt ville jeg sidde stoisk omme bagved på min verdensfromme piedestal. Men ikke i den omgang. Så værsgo. Dér røg mystikken.

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Woke kan ødelægge dit brand - Er reklamebureauerne stoppet med at sælge og begyndt på at redde verden? Er det reklamebureauernes politiske korrekthed ...
Rosevinsræbet fra Esplanaden - Mærsk står for kulturel arrogance og økonomisk redelighed. Med den spritnye rekrutteringsvideo ”Together, All The Way” s...
Vi står på tærsklen til en ny k-tidsalder - Mette Refshauge har tidligere været kommunikationschef i TDC, SAS, Danfoss og har de seneste tre år styret kommunikation...
Er danske virksomheder altid skurke? - Over det seneste årti er danske virksomheder blevet meget bevidste om deres eksterne kommunikation i takt med, at omverd...

Giv din stemme

65 stemmer
2,2/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

41 JOB

Presserådgiver

Se alle job Indryk job

Job

Videojournalist

Frist: 15. marts

Kommunikationsmedarbejder

Frist: 14. marts

Kommunikationskonsulent

Frist: 22. marts
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.