Vil du have din kunde til at føle sig genkendt, så han køber tidligere, mere og oftere? Med omnichannel marketing arbejder man struktureret med at få sin kundekommunikation og service til at hænge sammen på tværs af kommunikationskanaler og berøringspunkter. Men kan danske virksomheder finde ud af a...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Super-surveys. Sådan. Så let
-
Hvor meget ved du om, hvordan surveys bidrager bedst til at optimere jeres digitale kundeoplevelse? Alt, en hel del, en ...
Teknologipyramiden
-
Hvorfor udvikler vi den teknologi vi gør? Og hvordan sørger vi for at den bliver en gave til fremtidige generationer? De...
Livet er kort. Pas på dine data
-
Den canadiske, kontroversielle netdating-side Ashley Madison blev hacket. Utroskab er ikke det største problem i den for...
2.253 k-folk kan ikke tage fejl
-
Den hurtige forandring i kommunikationsbranchen udfordrer konstant medieorganisationer verden over. Nogle hævder endda, ...
Byg dit eget bureau
-
Overvejer du at stifte dit eget bureau? Tre direktører – fra hver sit bureau – giver deres bedste råd til processen. Hva...
Er du en digital wannabe?
-
De farlige digitale fake-typer er overalt. Ser du mere digital ud, end du er? Er du altså lidt af en digital wannabe? Te...
360 grader rundt om omnichannel
-
Arbejder du med at knytte tætte forbindelser mellem den fysiske verden og den digitale verden? Så er du PHYGITAL. Omnich...