Det er vigtigt at have styr på alle former for kommunikation, have dataanalytiske kompetencer og at kunne eksekvere visuelt, hvis man skal være kommunikationschef i dag. Samtidig nytter det ikke noget at have spidse albuer, hvis man vil nå toppen. Foto: RichVintage
Chief HR Officer i STARK GROUP Lene Groth er på udkig efter en ny nordisk Head of Communication, og i processen undrer hun sig over, at de åbenlyse ændringer af kravene til kommunikationsdirektører ikke kommer på bordet. Der er kommet langt højere krav til kommunikationscheferne i matrixorganisation...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Den olympiske k-chef
-
IOC's kom.direktør, Rebecca Edwards, var for nylig på besøg i København hos bureauet Frankly. Her fortalte hun om, at hu...
Vær dit ekstraordinære selv
-
Vi har snakket med Mads Stenger fra Power A/S, der som HR-chef har været med til at ansætte mere end 700 personer. Mads ...
Få chefen med på budskaberne
-
Det kan være sin sag at få den travle chef til at medudvikle, tilegne sig og ikke mindst kommunikere virksomhedens eller...
Kforum kalder alle k-chefer
-
Vi gennemfører en stor k-chefundersøgelse sammen med fagforeningen Kommunikation og Sprog. Tilmeld dig, bliv en del af p...