Egmont Fonden henter k-ansvarlig fra Primetime

Efter cirka to år i kommunikationsbureauet Primetime skifter rådgiver til Egmont Fonden, hvor hun skal arbejde med public affairs, presse samt ekstern og intern kommunikation.
Foto: Carsten Andersen
Foto: Carsten Andersen
Tine Pind Jørum tiltræder 1. marts som presse- og kommunikationsansvarlig i Egmont Fonden, der er en erhvervsdrivende fond, som blandt andet ejer forlaget Lindhardt & Ringhof samt Egmonts magasindivison. 
 
Hun har over 15 års erfaring inden for strategisk kommunikation, presse og interessevaretagelse og kommer senest fra en stilling som seniorrådgiver i kommunikationsbureauet Primetime, hvor hun har været i et par år. Tidligere har hun blandt andet været teamleder i Koncernkommunikation i Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune.
 
Tine Pind Jørum bliver en del af Egmont Fondens "impactteam". Det har til formål at øge effekten af Egmont Fondens almennyttige arbejde om at sikre alle unge en ungdomsuddannelse i 2030. 
 
Hun får det faglige ansvar for public affairs, presse og ekstern kommunikation samt intern kommunikation til Egmonts medarbejdere, rådgivning af ledelsen, samarbejdspartnere og bevillingsmodtagere i Danmark, Norge og Sverige, fremgår det af en pressemeddelelse. 
 
Henriette Christiansen, direktør i Egmont Fonden, ser frem til at byde velkommen til Tine Pind Jørum. 
 
”Hun har en meget stærk faglighed, stor erfaring fra både det offentlige og private og et stort engagement, som jeg glæder mig til, at hun udfolder i Egmont Fonden," siger hun i pressemeddelelsen, hvor hun suppleres af Tine Pind Jørum, der siger:
 
"Sammen med mine nye kollegaer og samarbejdspartnere glæder jeg mig til at bidrage med stærk kommunikation, der kan være med til at skabe positive forandringer og sætte udfordringer for børn og unge i udsatte positioner på dagsordenen." 
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også