Kommunikation skal skabe mening

Mens økonomerne er optagede af, om det kan betale sig, og juristerne kigger på, om det er lovligt, så skal kommunikatøren have øje på, om det hele giver mening.
Hør den nyeste podcast fra Kommagasinets podcastserie "Interview". Billede: Kommagasinet
Hør den nyeste podcast fra Kommagasinets podcastserie "Interview". Billede: Kommagasinet

Jacob Søby Bang står bag Strategize. Gennem det meste af sin karriere har han beskæftiget sig med mening og meningsdannelse i organisationer.

Sammen med kommunikations- og marketingdirektør i Danica Pension, Tim Smidemann, diskuterer han, hvordan kommunikatører i en tid, hvor vi befinder os midt i indtil flere transformationer, kan blive den faggruppe, der sikrer, at meningen er til stede i organisationerne.

Uffe Jørgensen Odde er vært på podcasten, hvor der dykkes ned i, hvorfor mening fylder så meget i disse år – og hvilken rolle kommunikationsfaget spiller. Derefter dykkes der mere konkret ned i, hvad det er for en rolle, som den enkelte kommunikatør har mulighed for at indtage.

 

Hør podcasten Interview: Kommunikation skal skabe mening

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job