TikTok er en af de seneste SoMe-platforme, der har lagt sig ind i den voksende buket af sociale medier.
Hvordan fungerer det, hvordan kan det bruges, og er det overhovedet noget man som virksomhed skal gå ind i?
Kommagasinet har inviteret to eksperter i studiet. Malene Hold, der er Senior Social Media Specialist i Nordic Social, og Thomas Bigum, der er partner i Bigum & Co og ekspert i sociale medier. Kasper Foged interviewer.
Hør podcasten: Interview: TikTok for virksomheder
Relaterede artikler
Facebook-kongerne fra Vestegnen
-
Brøndby IF kunne i løbet af ugen kalde sig danske mestre i fodbold for første gang i 16 år. I dag kroner vi dem danske m...
Når mennesker bliver produkter
-
Anna-Bertha Heeris Christensen arbejder på en ph.d., hvor hun blandt andet belyser de etiske og moralske konflikter og u...
#UngdomspoliTikTok
-
Der er snart valg, og ungdomspartierne er der, hvor de (meget) unge er: TikTok. Opfordringen til demokratisk deltagelse ...
Spotify Wrapped, Unwrapped
-
Spotifybrugerens yndlingshelligdag er endelig landet. Dagen, hvor Spotify fortæller os, unge som gamle, hvad for noget m...