Grafisk kommunikation
Når målet er talende logoer

Tobias Røder opfandt ikke bare navnet Radio24Syv. Han er også manden bag den nu lukkede radios grafiske identitet. I dag går plakaterne som varmt brød.

Skrevet af
Grafiker Tobias Røder er blevet kaldt den frække dreng i klassen. Han har gennem sin karriere designet prisvindende filmplakater, opsigtsvækkende logoer, banebrydende emballager og var også manden bag både navnet Radio24Syv og den nu lukkede radios grafiske identitet. For ham handler det gode logo, ...

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Er DAC blevet gak? - DAC - Dansk Arkitektur Centers nye identitet består af flyvende plastikbogstaver - og et rødt hjerte. Udstillingsvinduet...
Mens vi venter på revolutionen - Extinction Rebellion er en af de hurtigst voksende klimabevægelser. Den har på få måneder spredt sig fra Storbritannien ...

Giv din stemme

15 stemmer
4,5/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

38 JOB

Journalist

Se alle job Indryk job

Job

Stærk kommunikatør

Frist: 17. februar

Studentermedarbejder

Frist: 17. februar kl. 12.00

Digital kommunikationskonsulent

Frist: 28. februar
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.