Influencere arbejder for at påvirke, ofte kommercielt eller for at påvirke holdning og adfærd. Det er deres arbejde, så der er også et kommercielt sigte for dem selv, der er forholdsvis direkte. Foto Getty Images
Hvis mennesker er medier, hvilken slags medier er de så? Skal du arbejde med dem redaktionelt, eller skal du annoncere hos dem? Hvilken type menneskemedie er bedst for de budskaber, din virksomhed vil ud med? Rikke Damgaard og Katrine Thielke ser på influencere og medarbejderambassadører som medier....
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Megatrends 2020
-
Hvad bringer fremtiden? Vi kommer her med vores forudsigelser for kommunikation, branding, teknologi, samfund og derimel...
Pandemi eller politik?
-
New Zealands regering har med enorm handlekraft, empati og en kommunikationskampagne af dimensioner samlet en nation mod...