”Hvad skal vi gøre? Hvornår skal vi gøre det? Og hvornår skal vi ikke gøre noget?". Læs hvad andre i k-branchen har gjort, mens Covid-19 har været over os. Foto: Getty
Robusthed og evnen til hurtig omstilling er nøgleordene for kommunikationsrådgiveren, når hun skal bistå virksomhedsledere, der kæmper for at fastholde omsætning, indtjening og engagement i en meget udfordrende situation. Efter snart mange måneder i selskab med en verdensomspændende pandemi står det...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Magiske Ørsted
-
Energiselskabet Ørsted har i år leveret en historisk præstation ved at rykke ind på en imponerende tredjeplads i den sto...
Corona-k-kongen Brostrøm
-
Så er det her: årets PR Barometer fra Aalund – nu med en særlig coronaudvidelse. Årets måling taler et tydeligt sprog: P...
Luk kommunikations- afdelingen
-
”Jeg ser mig selv som en kommunikatør, men det er noget, jeg har kæmpet med. For jeg er samtidig alt muligt andet. Nogle...
Den kompetente k-rådgiver
-
Det kommer ikke som nogen overraskelse, at viden og færdigheder inden for kommunikation er fundamentale for den kompeten...
Quickfix din Zoom-fatigue
-
Er du også træt og udmattet af alle de endeløse Zoom-møder? Du er ikke alene. Videnskaben har talt og sat ord på din udm...