Kommunikationsbranchens pengemaskiner
De 10 mest profitable K-bureauer

Her er de 10 bureauer, som vi har vurderet til årets bedste.

Skrevet af

Anton Lykketoft

4 artikler

0 indlæg

Her er de bureauer, som år efter år tjener mere med færre medarbejdere til en bedre løn. Det kan man kalde win-win-win. Hvad kan vi lære af dem ifølge dem selv? Læs med, når Rud Pedersen, Help PR og Point Communications forklarer deres succes igen-igen.

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

5 fejl i forandringer - Kommunikation er uden tvivl en vigtig komponent i enhver forandring, og i Proscis Best Practice-studie for forandringsle...
Krisekommunikation: state of the art 1980-2020 - 1980’erne var kriseledelsens årti, mens 1990’erne var krisekommunikationens årti. Den store udfordring i de kommende ti ...
Strategi for intern kommunikation i en ny verden - Den digitale udvikling har givet alle en stemme. Også i virksomheden. Betyder det så, at intern kommunikation kan lukke ...
7 kommunikationsråd til at undgå greenwashing - Tør I være åbne omkring jeres bæredygtighedsstrategi - også selvom den ikke er perfekt?
Her er Danmarks mest troværdige faggrupper - For 11. år i træk har vi i Radius CPH gennemført vores årlige analyse af 26 forskellige faggruppers troværdighed. Er der...

Giv din stemme

6 stemmer
4,5/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

34 JOB

SoMe Manager

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Senior Change Management

Frist: 3. oktober

Webredaktør

Frist: 2. oktober

Tilbudskonsulent

Frist: 6. oktober
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.