Dokumenter K-afdelingens værdiskabelse i et sprog som ledelsen forstår.
Den ene dag er k-direktøren med i ledelsen, den næste dag er k-afdelingen en del af HR, og den tredje dag skal synergierne findes i Marketing. Agendaen ændrer sig konstant, og skal vi undgå at blive rundtossede, så kræver det, at vi er skarpe på, hvordan kommunikation som fagdisciplin skaber værdi f...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Dashboard din k-afdeling
-
Kan du bygge et sejt kontrolpanel for din k-afdeling med data? Ja, det kan du. Er det besværet værd? Ja, helt sikkert. K...
Alt om intern kommunikation
-
Gør din kommunikationsafdeling selvlysende, øg produktiviteten, få gode ideer og realiser dem. Hold bedre møder, få styr...
Hvad hulan er omni for noget?
-
Vil du have din kunde til at føle sig genkendt, så han køber tidligere, mere og oftere? Med omnichannel marketing arbejd...
K-folket presser journalisterne
-
Danske journalister er alt for lette at påvirke, mener et flertal af journalister. Kommunikationsfolk er dog ikke helt e...
En flad 40. plads
-
YouGov har på vegne af Ugebrevet A4 og Avisen.dk spurgt danskerne om, hvilke jobtitler der er mest prestige i. Her dumpe...
Rid med på den næste bølge
-
Strategisk kommunikation har traditionelt haft fokus på planlægning: Analyser af organisationens situation i forhold til...
Pint under tonsvis af Piratos
-
Har du læst dig selv mellem linjerne for nylig? Eller lyttet til din talestrøms undertoner? En ny bog vil hjælpe dig med...
Lad os indføre en ordskat
-
Der findes to ting i verden, der aldrig kan være nok af, plejer jeg at sige - de to ting er kærlighed og kommunikation. ...