Kommunikation i en digital tidsalder
Hvad tager vi med os, og hvad ryger i svinget?

”Der er naturligvis forskel, alt efter hvilken branche man kigger på. Men alle, der på nogen som helst måde kan omlægge til online, gør det. Det betyder, at kommunikation og forretningsmodeller er smeltet endnu mere sammen." Foto: Camilla Utke Schiøler

Skrevet af
Uanset hvordan verden bliver i fremtiden, er digitaliseringen et parameter, som fylder mere og mere. Allerede nu findes der nærmest ikke et kommunikationsprojekt, der ikke også er digitalt, og med digitaliseringen er kommunikation og forretningsmodeller smeltet endnu mere sammen. Hvordan kommer den ...

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Luk kommunikations- afdelingen - ”Jeg ser mig selv som en kommunikatør, men det er noget, jeg har kæmpet med. For jeg er samtidig alt muligt andet. Nogle...
K-folk skal vise, at de styrker virksomhedens position - Kommunikationsfolk skal kunne godtgøre og vise, at de styrker virksomhedens position. De krav er steget, og de er blevet...
Har coronakrisen gjort os til effektive kommunikatører? - Digitale kommunikationsteknologier kan bruges på mange måder, og vi har hver vores oplevelser med dem. Men det er vigtig...

Giv din stemme

17 stemmer
2,7/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

49 JOB

Digital marketingkonsulent

Se alle job Indryk job

Ugens profil

Troels Karlskov

Troels Karlskov er ny pressechef i Topdanmark, landets næststørste pensions- og forsikringsselskab. Han tiltrådte stillingen 1. april 2021.

Job

Kommunikatør

Frist: 18. april

Digital redaktør

Frist: 22. april

Digital Designer

Frist: 3. maj
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.