Dansk Industri får ny brand- og marketingafdeling

Fra 1. februar skal en ny brand- og marketingafdeling i Dansk Industri (DI) styrke erhvervsorganisationens gennemslagskraft.
DI skal forny sit udtryk, siger DI’s direktør for public affairs og kommunikation, Morten Høyer. Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix
DI skal forny sit udtryk, siger DI’s direktør for public affairs og kommunikation, Morten Høyer. Foto: Martin Lehmann/Ritzau Scanpix
Dansk Industri (DI) opruster med ny marketingenhed og stærk kommerciel kommunikationsprofil, der også får en ny underdirektør i spidsen. Han hedder Didrik A. Fjeldstad og har en bred ledelseserfaring fra organisationer som Carlsberg, SAS, DIF og Team Danmark, skriver DI i en pressemeddelelse. 
 
"Jeg er rigtig glad for, at Didrik A. Fjeldstad har sagt ja til at blive chef for vores nye brand- og marketing-afdeling," siger DI’s direktør for public affairs og kommunikation, Morten Høyer, i en pressemeddelelse og fortsætter: 
 
"Det forpligter for DI at være Danmarks største erhvervsorganisation, og derfor skal vi hele tiden blive bedre til at forny vores udtryk over for omverdenen og øge relevansen for vores medlemmer." 
 
Didrik A. Fjeldstad har erfaring fra interesseorganisationer gennem rollen som adm. direktør for DIF og Team Danmark Kommerciel og har i de senere år været med til at etablere selskabet Oxidane med investeringer i opstartsvirksomheder inden for vand, teknologi og bæredygtighed. 
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også