Hvem skal hyldes til KOM21?

Ved KOM21, årets store konference for k-branchen, uddeler Kforum og Dansk Journalistforbund de 2 KOM-priser: KOM-prisen og Årets Kampagne. Priserne er en hyldest til stærk faglighed, vovemod, kreativitet og innovation i kommunikationsfaget og -branchen. Du kan læse mere om priserne herunder og se, hvordan du indstiller.
På KOM21 uddeles to priser: KOM-prisen og Årets Kampagne
På KOM21 uddeles to priser: KOM-prisen og Årets Kampagne
KOM-prisen

KOM-prisen gives til en person, der har styrket både kommunikationsfaget som disciplin og kommunikationsbranchen, fx i forhold til omdømme eller ny praksis.

Prisen kan gives til en person, der med ekstraordinær faglig styrke har skabt nye metoder eller viden, der løfter og udvikler kommunikation som fagligt felt. Prisen kan også gives til en person, som har skabt bemærkelsesværdige resultater ved hjælp af strategiske, kommunikative greb.

Uanset gives KOM-prisen til et fagligt fyrtårn!

 
Deadline for indstillinger til KOM-prisen er 15. marts kl. 12., og du kan indstille ved at klikke her.
 
 

Professor Winni Johansen og professor Finn Frandsen vandt KOM-prisen 2019 for deres årtier lange arbejde med at sætte krisekommunikation på landkortet. Foto: Ulrik Weng.

 
Årets Kampagne

Prisen for Årets Kampagne bliver givet til en kampagne, der har opnået særlig opmærksomhed og resultater ved at være solidt funderet i kommunikationsfagets metoder. Årets Kampagne-prisen gives til en kampagne, der har efterladt indtryk, og som man husker fra år 2020. Prisen kan gives for vovemod, kreativitet, resultater eller bred faglig anerkendelse. Prisen hylder den sublime kampagne – og selvfølgelig virksomheden eller organisationen bag.

Læs mere om Årets Kampagne

 
Deadline for indstillinger til Årets Kampagne er 15. marts kl. 12. Du kan indstille til prisen ved at klikke her.
 
Juryen for både KOM-prisen og Årets Kampagne består af:
 
  • Anna Rørbæk, grundlægger, Rørbæk Kommunikation
  • Sune Bang, direktør og partner, Kommunikationsbureauet København 
  • Sine Nørholm Just, professor, RUC
  • Timme Bisgaard Munk, chefredaktør, Kforum
  • Patrick Mark Reimers, kommunikationskonsulent, DJ  – Medier & kommunikation.
 

Ved KOM19 blev vinderen af Årets Kampagne Snap-pack – CommunityContent, Staerbo Communication, SMART, Yellow og IUM for Carlsberg. Foto: Ulrik Weng.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også