Journalisternes valg
Er danske virksomheder altid skurke?

“Danmark har masser af spændende virksomheder, store som små, og der er masser af ufortalte historier, som journalisterne kunne få øje på, hvis de ikke havde fastlagt vinklen, inden de går til virksomhederne.” Kilde: Getty

Over det seneste årti er danske virksomheder blevet meget bevidste om deres eksterne kommunikation i takt med, at omverdenens forventninger til virksomhederne er steget. Virksomheder forventes i dag at have styr på deres produkter og priser, men de skal også være gode samfundsborgere i forhold til f...

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Den målløse Mærsk-målgruppe - Jeg skrev om Mærsks nye rekrutteringsvideo, ”Together, All The Way”, her på Kforum d. 16. november. Mit pip har afstedko...
Når politikere græder - Når de voksne fælder en tåre: Det har udviklet sig til en nationalsport at stille sine følelser til offentligt skue i ka...
Den kompetente k-rådgiver - Det kommer ikke som nogen overraskelse, at viden og færdigheder inden for kommunikation er fundamentale for den kompeten...
5 gode grunde til ikke at lave en podcast - I Nationalbanken lancerer vi nu vores anden podcast. For os er det en platform, der har givet nye og interessante muligh...
Organisationer på gyngende grund - Foreninger og interesseorganisationer står på en brændende platform i en verden under konstant forandring. Hvis de skal ...
Det var nemlig ikke en overraskelse - Nemlig.com har en rigtig dårlig sag. De har i flere år mod bedre vidende ignoreret dårlige løn- og arbejdsforhold blandt...
Voksenbaby er din nye chef - Vi har talt om brugerinvolvering, brugervenlighed og brugerdrevet design i årtier, men når det kommer til stykket, har d...
Punk-bryggeriets shitstorm - Siden 2007 har skotske BrewDog skabt ølhistorie med vilde reklamestunts, punk-IPA og punchlines som ”Vi ændrer verden et...

Giv din stemme

10 stemmer
4,7/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

57 JOB

Kommunikationsmedarbejder

Se alle job Indryk job

Kursus

Få styr på jeres krisekommunikation – før, under og efter

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Få nyhedsbrev

Job

Docent i digital medieledelse

Frist: 20. september

Account Executive

Frist: 7. oktober

Kommunikationschef

Frist: 21. september
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.