Vi har talt med Lise Hein, der har været kommunikations- og marketingchef for Metroselskabet siden 2012. Foto: Søren Hytting / Metroselskabet.
Metroen har været længe undervejs. I 2002 gik man i gang med at planlægge den, i 2013 begyndte tunnelboringen, og endelig, efter et par forsinkelser, kunne københavnerne med stor glæde i september 2019 stige ombord på de ikoniske snehvide metrovogne. Vi har i den anledning talt med Lise Hein, som ha...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Forelsket i København
-
Kulturvirksomheden Golden Days synes, vi skal have en kanon for København - som vi har fået det for Danmark. Ambitionen ...
Københavnersnuden strikes back
-
Hvorfor nu denne hetz mod København? Hvorfor skal vi betale 500 mio. kroner for resten af Danmarks velfærd? Hvorfor syne...
Metroen er en parisisk natklub
-
Cityringen er endelig færdig. Med kun ni måneders forsinkelse fik vi alle i søndags i det Herrens år 2019 lov til at bev...