Hvordan man styrer en lokalkampagne
Bevar Fuglereden: fem erfaringer fra en lokalkampagne

Skrevet af

Freja Wedenborg
Journalist

1 artikler

0 indlæg

Kampagnen Bevar Fuglereden gik på 16 dage fra nedrivningsvarsel af et elsket lokalværtshus til landsdækkende medieomtale, proteststorm og enstemmig opbakning til bevaring på Rådhuset. Her er 5 erfaringer fra medinitiativtageren til kampagnen Freja Wedenborg.

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Er Facebook fucked? - Det formodes, at mere end 400 brands i løbet af juli måned indstillede deres annonceaktiviteter på Facebook for derved a...
Danske mestre i krisekommunikation - I en tid, hvor alle og enhver forsøger at gøre sig bemærket, er det lykkedes AGF at skære igennem larmen og blive en int...
Hjertet på rette sted? - Sommerens sager om Hjerteforeningens P.S. I Love You-kampagne og de såkaldte ”hjertekvinder” har vist, hvordan grænsen m...
Budskaber, der smitter - Corona har over de sidste seks måneder forandret hverdagen for os alle – i både stort og småt. I politiet har de skullet...
HPV-vaccination: fra krise til succes på sociale medier - Vacciner kan om noget dele vandene på trods af myndighedernes anbefalinger. Hvordan vinder man tilliden til vaccination ...

Giv din stemme

22 stemmer
3,9/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

54 JOB

Studentermedhjælpere

Se alle job Indryk job

Job

Programkoordinator

Frist: 9. oktober

Studentermedhjælper

Frist: 28. september

Kommunikationspartner

Frist: 24. oktober
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.