Hvordan designer du personalisering?
Designet af mig for mig

Sig hej fra mig til dig og din cola. Hvad er din strategi for personalisering?

Nike. Coca-Cola. Audi. Mini. Tusindvis af virksomheder verden over har den seneste tid prøvet kræfter med personalisering af deres design. For det hedder sig, at personalisering kan styrke den følelsesmæssige relation mellem forbruger og brand. Men hvordan sikrer man sig, at personaliseringen rent f...

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Pas på heltefælden - Brands falder alt for ofte i ’heltefælden’. Det mener Thomas Kolster, der er træt af, at brands sætter sig selv først i ...
Han, den fremmeste blandt alverdens jyder - Lars Larsen havde dette helt unikke, uimponerede jyske verdenserobrergen. Hans kommunikative stil var personlig branding...
Det er svært at lytte, når man har munden fuld af ord - Vreden på de sociale medier er i de senere år blevet mere synlig. Det er dog stadig kun et fåtal af onlinebrugere, der k...
Tjørnehækken er fældet – Nu vil Charlottenborg godt kysse - Michael Thouber har med effektiv publikumskommunikation fordoblet besøgstallet og tredoblet omsætningen i kunsthallen på...

Giv din stemme

17 stemmer
4,8/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

36 JOB

Presserådgiver

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

studiejob

Frist: hurtigst muligt

Press Officer med ansvar for ekstern kommunikation

Frist: 16. september

Kommunikationskonsulent

Frist: 23. september
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.