Har du skrevet 2021's bedste k-speciale?
Specialeprisen 2022

Sidste år modtog vi over 70 imponerende specialer, hvoraf disse nyuddannede løb med de forskellige præmier.

Skrevet af

Redaktionen Kforum

972 artikler

57 indlæg

Efter en hård og indædt kamp er du endelig nået i mål; du har afleveret dit speciale! De sidste måneders søvnløse nætter på specialekontoret har båret frugt, og er der en bedre måde at fejre det på end potentielt at vinde 10.000 kr. samt en uvurderlig anerkendelse fra nogle af de største profiler i kommunikationsbranchen? Igen i år hylder Kforum 2021’s bedste specialer med Specialeprisen ved Specialeprisuddelingen 18. marts 2022. Deadline for indsendelse af dit speciale er 31. januar 2022.
Igen i år inviterer Kforum for Studerende kandidater til at deltage i Specialeprisen, hvor der både er fede præmier og en unik chance for at profilere sig selv som det nye guld i kommunikationsbranchen. Vi opfordrer derfor dig, der har skrevet og/eller har forsvaret speciale i 2021, til at dele dit store stykke arbejde med os og give resten af kommunikationsverdenen mulighed for også at læse med.
 
Specialeprisen har til formål at hylde nytænkning, vidensdeling og faglighed – og selvfølgelig god kommunikation. Ligeledes er det ikke kun de akademiske kriterier, der vægtes, men også skarpe emnevalg, kreativitet og modighed.
 
Den kommunikationsfaglige vinkel er jo som bekendt bred og kan omhandle mange forskellige emner. Hvad end du har skrevet speciale om public affairs, intern kommunikation, sociale medier, krisekommunikation, kampagner, blogs, videnssamfundet, spin, journalistik, sprogbrug, kønskommunikation, viralfilm eller lignende, så er det bare om at få sendt dit speciale af sted og være med i kapløbet om årets bedste k-speciale.
 
 
Sidste års vinder af Specialeprisen, Solveig Kolstad, stråler på Kforums tagterrasse. Præmien var ikke blot hæder og anerkendelse fra hele k-branchen, men også 10.000 kr., og det beløb er igen på højkant til Specialeprisen i 2022.
 

Sådan deltager du

Der er faktisk ingen undskyldning for ikke at sende dit speciale ind, for det er nemlig ganske nemt. Foruden at oprette en k-profil på Kforum, medmindre du selvfølgelig allerede har en er det eneste, du skal gøre, at sende dit speciale til studerende@kforum.dk med emnet "Speciale", et resumé af specialet, din karakter og gerne en udtalelse, hvis du har modtaget en sådan. Husk endelig at fjerne alle personfølsomme oplysninger, inden du sender specialet. Herefter publiceres dit speciale på Kforum, og du er med i konkurrencen om årets bedste kommunikationsspeciale. Har du spørgsmål til Specialeprisuddelingen, så kontakt endelig Anne Skriver på anne@kforum.dk eller 26 33 22 82. 
 
Deadline for indsendelse af specialer til konkurrencen er 31. januar 2022, men vi modtager med glæde dit speciale før og ser frem til at læse det. Efter deadline nominerer juryen otte af de indsendte specialer til at gå videre i konkurrencen og præmierer én af dem med kr. 10.000 til Specialeprisuddelingen. 
 
Vi læses ved og glæder os til at høre fra jer.
 
De bedste hilsener
Alle os hos Kforum 

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

56 JOB

Communications Partner, Food & Beverage

Se alle job Indryk job

Job

Kommunikationskonsulent

Frist: 7. december

Projektleder

Frist: 9. december

Presse- og mediechef

Frist: 19. december
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.