Selvom det føles, som om hele verden kigger med, så er det de færreste, der folder kommentarsporet ud og ser alle kommentarerne. Foto: Getty.
Du kender det måske. Du sidder til internt møde, og pludselig begynder notifikationerne på din smartphone at vælte ind. Det er Facebook-siden, den er gal med – og du er den ansvarlige.
Et af jeres opslag med et citat fra direktøren får en del mere engagement, end du havde regnet med – af den negati...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Få superkræfter med supertools
-
Der bliver hele tiden stillet nye krav til, hvad man skal kunne som virksomhed. Man skal efterhånden genopfinde sig selv...
CAPSLOCK FACEBOOK
-
I denne uge annoncerede Facebook, at virksomheden skifter logo. Fra nu af skal navnet skrives FACEBOOK. Forvirret? Det e...
Tune ind på CEO-kommunikation
-
Rundt om i landet sidder kommunikationsfolk og river sig i håret over, hvordan de får deres topledere til at kommunikere...
Shitposting er det nye shit
-
Shitposting er, når man poster indhold, der ligner et meme, men er fuldkomment meningsløst. Det i sig selv kan skabe nye...
Derfor elsker vi emojis
-
Emojis er blevet en prominent del af menneskelig kommunikation, og vi er siden den første emojicon i 80'erne kun blevet ...