Værktøjet Google Analytics kan virke uoverskueligt at komme i gang med. Men det er næsten uvurderligt, hvis du vil optimere dit indhold og lære dine kunder at kende. Foto: Dado Ruvic/RitzauScanpix.
”Spread it and forget it” er blevet en branchestandard hos alt for mange virksomheder, når det kommer til indholdsproduktion. Men med en række simple analysegreb kan du blive dataguldgraver og få indsigt i alt fra, hvilket indhold der tænder din målgruppe, og hvilken rolle det spiller i kunderejsen,...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Hvad skal vi med mennesker?
-
Din bil kan køre af sig selv, din højttaler i køkkenet fortæller dig, hvordan du laver lasagne. Reklamerne på internette...
Facebook 15 år
-
Året er 2004. Mark Zuckerberg er en ung Harvardstuderende, der studerer psykologi og IT. Sammen med to kammerater laver ...
Værdien af en god arbejdsplads
-
Netflix startede, Google fulgte hurtigt efter, og Airbnb omstrukturerede en hel HR-afdeling på grund af det. Vi taler om...
Færdig med Facebook?
-
Behøver vi egentlig at være på Facebook? Der er nærmest ingen, der poster opslag, og de fleste bruger ikke rigtig det so...
Seks myter om mobilafhængighed
-
Er du dybt afhængig af din mobil? Er det skadeligt? Ja skrives der i medierne. Men det kan videnskaben ikke bekræfte. Du...
Få superkræfter med supertools
-
Der bliver hele tiden stillet nye krav til, hvad man skal kunne som virksomhed. Man skal efterhånden genopfinde sig selv...