Det ser måske ikke ud af meget. Men Netflix’ culture deck med retningslinjer for deres arbejdskultur er blevet læst over 18 millioner gange. Det satte for alvor fokus på employer branding verden over, og selvom det er godt ti år siden, er det stadig lige relevant i dag. Så hvis din arbejdsplads ikke allerede er i fuld gang med at pleje jeres employer brand, får du her en lille introduktion til fænomenet.
Netflix startede, Google fulgte hurtigt efter, og Airbnb omstrukturerede en hel HR-afdeling på grund af det. Vi taler om employer branding – den nye kampplads for fremtidens talentpulje. Her er historien om de bedste employer brands og de fem spørgsmål, du bør stille dig selv, hvis din virksomheds r...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Dig mod naturen – i din stue
-
I den nye interaktive Netflixserie 'You vs. Wild' skal du gennem badass-spejder-soldaten Bear Grylls overleve alle mulig...
Hvad er dit ROX?
-
Et helt ordinært hotel i Los Angeles ved, at en rød telefon ved swimmingpoolen er grunden til deres enorme succes. South...
5 fejl i forandringer
-
Kommunikation er uden tvivl en vigtig komponent i enhver forandring, og i Proscis Best Practice-studie for forandringsle...
Skriv lettere end du tror
-
Det behøver ikke være så svært at skrive. Du kan blive en hurtigere og bedre skribent, hvis du inddeler din skrivning i ...
Alle har ret til en fast plads
-
Har du heller ikke en fast plads længere? Er du ramt af hot desking? Flexible seating? Free seating breder sig. Men det ...