I fremtiden er ord helt yt. Ingen gider dem, når man kan stimuleres af visuelt indhold i stedet. Så skynd dig på video- eller grafikkursus, hvis du vil overleve i k-branchen.
Hvert år gennemfører den europæiske sammenslutning af k-chefer en gigantisk spørgeskemaundersøgelse af, hvad der er op og ned i k-verdenen. Et rekordhøjt antal, 3387 kommunikationsfolk, fra 50 lande medvirker i 2017-rapporten. Tale og skrift er out, mens visualiseringer er in i den strategiske kommu...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
2.253 k-folk kan ikke tage fejl
-
Den hurtige forandring i kommunikationsbranchen udfordrer konstant medieorganisationer verden over. Nogle hævder endda, ...
De 16 vigtigste trends i 2016
-
Føj for et ondt år. 2015 var død, ødelæggelse og uløselige konflikter. Det blev et meget mørkt, trist og mystisk år. Vi ...
2710 k-chefer er fortabte
-
Hvert år gennemfører den europæiske sammenslutning af k-chefer en gigantisk spørgeskemaundersøgelse af, hvad der er op o...
Bliv en schweizerkniv nu
-
Med medialiseringen og indtoget af sociale medier er kommunikation efterhånden blevet allemandseje, samtidig med at komm...
Er k-folk doomed?
-
Hvor skal journalister og mediefolk bevæge sig hen for at undgå at blive fremtidens trykkere? Der er flere retninger at ...
K-chefens fem opgaver i 2017
-
Astrid Gade Nielsen har 25 års erfaring som kommunikationschef for Arla. Her kommer hun med sit bud på kommunikationsche...
Kommunikatørrollen anno 2017
-
The Arthur W. Page Society udgav i marts 2016 en rapport, som forudsiger k-chefens nye roller i samtidens kommunikations...
What's urgent?
-
Hvad er mest urgent i kommunikationsverdenen lige nu? Klima, fake news, krisestyring, mediernes opbrud? Kommunikationsfo...
Ingen dør af data
-
I fremtiden bliver det afgørende, at kommunikationsafdelingen kan håndtere og producere målrettet kommunikation ved hjæl...
Sov i ske med dine vælgere
-
Sidder du stadig og fedter med spørgeskemaundersøgelser og fokusgrupper for at få en bedre forståelse for dine modtagere...