Et indblik i purpose-brandingens verden
Har du kigget på dit purpose i dag?

Kilde: Getty

Buzzwords. Dem er der mange af – måske endda for mange. De seneste år har et nyt vundet frem: purpose. Også forklædt som purpose-branding, purpose-marketing og brand-purpose. Kært barn har mange navne. Men ligesom de andre er det en flyvsk sag. Hvad betyder det egentlig, og “what’s in it for me?”, t...

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Rosevinsræbet fra Esplanaden - Mærsk står for kulturel arrogance og økonomisk redelighed. Med den spritnye rekrutteringsvideo ”Together, All The Way” s...
K-branchen i den nye new normal - Robusthed og evnen til hurtig omstilling er nøgleordene for kommunikationsrådgiveren, når hun skal bistå virksomhedslede...
Vi står på tærsklen til en ny k-tidsalder - Mette Refshauge har tidligere været kommunikationschef i TDC, SAS, Danfoss og har de seneste tre år styret kommunikation...
9 trends hos NGO’er og medlemsorganisationer i 2021 - Det er en underdrivelse at påstå, at 2020 har været et udfordrende år for danske medlems- og indsamlingsorganisationer. ...

Giv din stemme

10 stemmer
4,7/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

34 JOB

Fundraising and Donor Care Associate (IG)

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.