Der bliver hele tiden stillet nye krav til, hvad man skal kunne som virksomhed. Man skal efterhånden genopfinde sig selv hvert andet år. Først 1.0, så 2.0, så 3.0 osv. osv. På Kforum har vi skærpet vores kompetencer ved hjælp af en række digitale værktøjer og hjælpeprogrammer, der let har hjulpet os...
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Chatbots, why not?
-
2017 bliver chatbottens år, og chatbotten er måde at blive klogere på, hvordan vi bruger kunstig intelligens, machine le...
Kortlæg din kunde
-
UX og CX bliver stadig større og vigtigere. Kunderne og brugerne er uomgængelige omdrejningspunkter i vores kommunikatio...
Don’t be evil. Be creative
-
Det årligt tilbagevendende Creativity World Forum (CWF) samler verdens kreative profiler til en konference, der beskæfti...
Ny app kan oversætte babygråd
-
En stor del af smartphone-app-markedet er domineret af spil, underholdning, social media og generelt gøgleri. Men hvis m...
Du er ikke bedre end dit data
-
Data kommer der kun mere af. Og anvendelsesmulighederne stiger tilsvarende. Reguleringen følger haltende med. Men hvor m...
K kan også disruptes
-
Alle mulige brancher bliver disruptet af ny teknologi. Revisorerne og forsikringsagenterne er snart arbejdsløse for slet...
5 fejl i forandringer
-
Kommunikation er uden tvivl en vigtig komponent i enhver forandring, og i Proscis Best Practice-studie for forandringsle...
9 vigtige k-modeller
-
Visuelle modeller kan hjælpe os til at forstå verden. De kan illustrere komplicerede sagsforhold og give anvisninger til...
Shitposting er det nye shit
-
Shitposting er, når man poster indhold, der ligner et meme, men er fuldkomment meningsløst. Det i sig selv kan skabe nye...
Det succesfulde nyhedsbrev
-
Om man synes, at et nyhedsbrev er godt eller ej, er fuldstændig subjektivt. Derfor er det ikke alle, der vil synes, at e...