Brands falder alt for ofte i ’heltefælden’. Det mener Thomas Kolster, der er træt af, at brands sætter sig selv først i deres purpose-indsats. I stedet bør virksomhederne gøre forbrugeren til helten. Læs hans indlæg her.
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Pride, penge og PR
-
Konfettien har lagt sig, regnbueflagene er pillet ned, og det normative gadebillede er så småt geninstalleret. Moussa Mc...
Sig nej til WHY
-
I de seneste 10 år er ledelsesinteressen for organisationers overordnede formål, why og purpose, eksploderet (jeg kalder...
Hvad er dit ROX?
-
Et helt ordinært hotel i Los Angeles ved, at en rød telefon ved swimmingpoolen er grunden til deres enorme succes. South...
Designet af mig for mig
-
Nike. Coca-Cola. Audi. Mini. Tusindvis af virksomheder verden over har den seneste tid prøvet kræfter med personaliserin...