Den digitale strategi er død, og kunder og brugere er sat i fokus som magthavere.
The Arthur W. Page Society udgav i marts 2016 en rapport, som forudsiger k-chefens nye roller i samtidens kommunikationsbranche, men er udfordret på at involvere brugere og dem, der kommunikeres til.
Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.
Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.
Relaterede artikler
Kortlæg din kunde
-
UX og CX bliver stadig større og vigtigere. Kunderne og brugerne er uomgængelige omdrejningspunkter i vores kommunikatio...
Meekers megaseje slides 2017
-
Hvert år venter vi på disse slides. Vi vil vide, hvad vi skal pejle efter og hvad vi skal kigge efter i tech-udvikling. ...
De syv k-strategiske synder
-
Direktionen kræver det. Den skal være lang, og så skal den ligge på hjemmesiden, og der skal helst stå noget med værdier...
3387 k-folk vil se mere
-
Hvert år gennemfører den europæiske sammenslutning af k-chefer en gigantisk spørgeskemaundersøgelse af, hvad der er op o...
Når Ålen taler med kroppen
-
Zentropa er ikke kun værd at studere med henblik på at ændre arbejdsforholdene i det filmselskab, som Peter Aalbæk og La...
Efter DR kommer Gud
-
Med jobskifte til Folkekirkens Nødhjælp har Charlotte Harder sagt farvel til journalistik i DR-byen og goddag til kommun...
Frugten af det hårde slid
-
Året rundt sende de flittige dimittender deres værker ind til Kforum til vores specialekonkurrence og som public service...