Analyse af 'Medieudviklingen 2019'
Medieudviklingen 2019 på fem minutter

Er vi virkelig ved at slippe Facebook? Og hvordan står det til med danskernes seervaner? Uffe Alici Pedersen, der er målgruppechef for TV2 Østjylland, ser her nærmere på den nyudgivne "Medieudviklingen 2019". Foto: Petra Kleis (DR)

En af de store fordele ved 2020 er, at vi kan blive klogere på 2019. Her i årets første måneder er det svært at opstøve en bedre samlet status på det forgangne år set gennem mediebriller end DR Medieforsknings årlige: ‘Medieudviklingen’.

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

It’s all easy – og megakedeligt - Tilbage i 2008 fik den Oscarvindende skuespillerinde Gwyneth Paltrow et behov for at udrette mere med tilværelsen end at...
Tænk: ”Før, under og efter” - Når det kommer til forskningskommunikation, fokuserer de allerfleste forskere og eksperter på selve eventet, på anlednin...

Giv din stemme

14 stemmer
4,8/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

39 JOB

Content- & Product Marketing Manager

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Communication Manager

Frist: Hurtigst muligt

Kommunikationskonsulent

Frist: 4. november

Kommunikationschef

Frist: 17. november
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.