Analyse af 'Medieudviklingen 2019'
Medieudviklingen 2019 på fem minutter

Er vi virkelig ved at slippe Facebook? Og hvordan står det til med danskernes seervaner? Uffe Alici Pedersen, der er målgruppechef for TV2 Østjylland, ser her nærmere på den nyudgivne "Medieudviklingen 2019". Foto: Petra Kleis (DR)

En af de store fordele ved 2020 er, at vi kan blive klogere på 2019. Her i årets første måneder er det svært at opstøve en bedre samlet status på det forgangne år set gennem mediebriller end DR Medieforsknings årlige: ‘Medieudviklingen’.

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

It’s all easy – og megakedeligt - Tilbage i 2008 fik den Oscarvindende skuespillerinde Gwyneth Paltrow et behov for at udrette mere med tilværelsen end at...
Tænk: ”Før, under og efter” - Når det kommer til forskningskommunikation, fokuserer de allerfleste forskere og eksperter på selve eventet, på anlednin...
10 ting vi (også) lærte af Medieudviklingen 2020 - Vi ville hellere synge sammen end se andre på scenen i X Factor, og vi interesserede os faktisk for Absolute Music 2. Kf...

Giv din stemme

14 stemmer
4,8/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

86 JOB

PR-konsulent

Se alle job Indryk job

Job

Media Relations Advisor

Frist: 31. oktober

Digital redaktør

Frist: 24. oktober

Presserådgiver

Frist: 4. november
Se alle job Indryk job

Kursus

Facebook- og Insta-annoncering: Skab målbare resultater

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.