3 markedsfører sig intensivt

3 har brugt 10 mio. på markedsføring siden firmaet startede i Danmark
af Charlotte Rau Jacobsen

Televirksomheden 3 har brugt 10 millioner kroner på markedsføring på fra uge 37 til 42. Det viser tal fra Gallup Adfacts, som også viser, at de 1,6 millioner kroner er gået til dagbladsannoncering, 5,1 millioner kroner er brugt på tv-reklamer, mens 2,9 millioner kroner er spenderet på outdoor reklamer. Alene i uge 42 brugte selskabet de 4 af de 10 millioner kroner. 3's kommunikationschef, Mika Bildsøe Lassen fremhæver, at selskabet fortsat har en stor markedsføringsopgave foran sig og derfor vil fortsætte ad samme spor. Hun glæder sig over, at 3 med sine kampagner er blevet meget kendte hos danskerne, og at 3's hjemmeside har mange besøgende. Det var nemlig en del af målet for kampagnen, oplyser Mika Bildsøe Lassen.

Berlingske Tidende 01-11-2003

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også