10 trin til dit næste succesfulde arrangement
10 trin til dit næste (succesfulde) arrangement

Skrevet af
Massekommunikerende budskaber trykt på papir hører en svunden tid til. Det ved de fleste. I dag handler kommunikation om at pakke budskaberne ind i oplevelser for den enkelte, så det gør indtryk og huskes længe efter. Men event-kommunikation er en disciplin for sig og kræver langt mere, end at vi ba...

Du skal være PLUS kunde for at læse denne artikel.

Kom på forkant med viden om kommunikation.
Skriv til Timme på timme@kforum.dk
eller ring på 33 42 21 60
for at få et godt tilbud.

Relaterede artikler

Dit bedste event ever - Newsflash! Dine kunder vil inddrages, overraskes og have indhold, der er målrettet dem. Det samme gør sig gældende for j...
Hipstere, hippier og hedgefonds i hedonismeland - Vi er taget til den sagnomspundne festival Burning Man i Nevadas øde ørken, nord for kasinobyen Reno. En ørken, som én g...
Håndskrællet og slowstegt i organisk havtornolie - Fødevareproducenter anvender i flæng både dybdepsykologiske tricks og tomme feel good-floskler for at ’hjælpe’ os til at...

Giv din stemme

22 stemmer
4,1/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

42 JOB

Formidler med interesse for trafiksikkerhed og cykling

Se alle job Indryk job

Job

Employer Branding Specialist

Frist: 2. januar

Digital konsulent

Frist: 17. december kl. 12.00

Presserådgiver

Frist: 10. januar kl. 9.00
Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.