Winni Johansen
Winni Johansen
Professor, Studieleder for Executive Master i Corporte Communication, AU
cand.ling.merc., ph.d.
Tlf. 86194421 / 20265033
Oprettet på Kforum: søndag 15. april 2007
Om
Underviser og forsker i corporate communication, markedskommunikation og PR, organisationskultur og billedsemiotik. Fokus i de seneste ti år: kriser, kriseledelse og krisekommunikation samt klimakommunikation. Seneste artikler: "Apologizing in a globalizing world" Corporate Communication, An International Journal 2010, "Crisis communication, complexity and the cartoon affair" i Coombs & Holladay (Eds.) The Handbook of Crisis Communication, 2009 "The Apology of a Sports Icon: Crisis Communication and Apologetic Ethics", Hermes: Journal for Language and Communication Studies 38, 2007 (i samarbejde med Finn Frandsen). (Med)forfatter til bl.a.: "Intern kommunikation under forandring" (Samfundslitteratur 2009), "Krisekommunikation: Når virksomhedens image og omdømme er truet" (Samfundslitteratur, 2007), "Hvor godt forberedte er de? En undersøgelse af danske virksomheder og myndigheders kriseberedskab" (Cfv, 2004), "Net>værk: Introduktion til International Erhvervskommunikation" (Academic, 2002), "Kultursignaler i tekst og billede" (Handelshøjskolen i Århus, 1999), "International markedskommunikation i en postmoderne verden" (Systime, 1997)
Artikler
|
|
|
|
|
Tirsdag 18. september 2007
|
1 2 |