Om
Underviser og forsker i corporate communication, public relations og markedskommunikation. Fokus i de seneste ti år: kriser, kriseledelse og krisekommunikation.
Seneste publikationer:
"Apologizing in a Globalizing World: Crisis Communication and Apologetic Ethics" (Corporate Communication: An International Journal, 2010).
"Strategy, Management, Leadership, and Public Relations" (E. Heath, ed., SAGE Handbook of Public Relations, 2010)
"Rhetoric, Climate Change, and Corporate Identity Management" (Management Communication Quarterly, 2011)
(Med)forfatter til bl.a.:
"Krisekommunikation: Når virksomhedens image og omdømme er truet" (Samfundslitteratur, 2007)
(red.) "Den kommunikerende kommune: Danske kommuner under forandring" (Børsen, 2005)
"Hvor godt forberedte er de? En undersøgelse af danske virksomheder og myndigheders kriseberedskab" (CfV, 2004)
"Net>værk: Introduktion til international erhvervskommunikation" (Academica, 2002)
"Umberto Eco og semiotikken" (Aarhus Universitetsforlag, 2000)
"International markedskommunikation i en postmoderne verden" (Academica, 1997)