Kursus i Facebook

Få mere ud af Facebook

Hvordan laver du en solid Facebookstrategi, som er konkret og kan føres ud i livet? Hvordan skaber du engagerende indhold på Facebook, som får dine følgere til at klikke, like og kommentere? Og hvilke vigtige og nye funktioner på Facebook bør du kende til?

Om K-dagen

På denne K-dag bliver du klogere på, hvordan du arbejder professionelt med sociale medier, og på, hvordan I får mest muligt ud af jeres Facebookindsats. Du lærer, hvordan du laver godt indhold, der får dine følgere til at engagere sig på jeres side – og så bliver du præsenteret for de nyeste og vigtigste funktioner på Facebook.
 
Tag med til K-dag 8. februar og:
  • Bliv knivskarp på jeres Facebookstrategi og på, hvordan I får det optimale ud af jeres tilstedeværelse
  • Få konkrete eksempler på, hvad der er godt Facebookindhold og tips til, hvordan du selv kan skabe det.  
  • Få kendskab til Facebook nyeste og vigtigste funktioner
  • Mød to social medie-eksperter, der deler ud af deres erfaring og giver eksempler på, hvad der virker og hvad der ikke gør.
K-dagen er for dig, der er Facebook- eller social medie-ansvarlig, og som er i gang med at udvikle jeres tilstedeværelse på sociale medier. Du vil gerne booste jeres Facebookindsats og vide mere om, hvordan man lægger den gode strategi og får den ført ud i livet med godt og engagerende indhold, der får følgerne til at klikke. Vi kommer ikke omkring annoncering på dette kursus. 
 

Program

Det rette, strategiske afsæt
Hvordan bliver jeres Facebook-strategi en konkret handleanvisning i jeres daglige arbejde på Facebook? Ask Hybel giver dig essentiel viden om, hvad der skal til for at få succes på Facebook i 2018, og vi laver et par strategiske øvelser, så du bliver endnu skarpere på jeres strategi, på hvem jeres målgruppe er og på, hvordan I bør agere på Facebook for at styrke jeres brand.
Ask Hybel, direktør, Cope
 
Det gode Facebook-indhold
Hvordan skaber man indhold på Facebook, der får følgerne til at stoppe op og læse med, fremfor bare at scrolle videre ned over deres feed? Det er en udfordring i dag, hvor stort set alle virksomheder er på Facebook og kæmper om opmærksomheden. Ask Hybel giver tips og tricks til, hvordan du kan lave content, der engagerer følgerne og får dem til at like, kommentere og dele, og du får masser eksempler til inspiration. Du bliver også klogere på, hvordan du bliver en bedre community manager på Facebook, som skaber værdi for jeres følgere.
Ask Hybel, direktør, Cope
 
Hvordan ser I ud?
Er din virksomhed god til at skabe interaktion og engagement på Facebook? Hvornår fungerer jeres opslag, og hvornår gør de ikke? Og hvordan kan I blive endnu bedre til at arbejde strategisk med jeres Facebookside? Ask gennemgår kursisternes Facebooksider og fremhæver eksempler, der kan lære os noget om godt indhold på Facebook.
Ask Hybel, direktør, Cope
 
FROKOST
 
Lær Facebooks vigtigste og nyeste funktioner
Facebook udvikler sig konstant og får nye funktioner og ændrede brugermønstre. Så hvilke funktioner er et must at kende til? Og hvilke redskaber og genveje kan gøre dit daglige arbejde med Facebook lettere? Ask Hybel giver dig tips og tricks til de vigtigste, de nyeste og de mindre kendte funktioner på Facebook, så du er klædt på til at bruge dem hjemme i organisationen.
Ask Hybel, direktør, Cope
 
Case: FDM’s Facebook-succes
FDM har de seneste år opnået målbare resultater på Facebook, og Julia Vollertsen giver os et indblik i sit arbejde med Facebook. Julia fortæller om versionering og forskellige indholdstyper, og du bliver blandt andet klogere på fordelene ved at bruge video og gifs og på, hvordan du kan målrette hvert enkelt opslag til den specifikke målgruppe. Vi laver øvelser undervejs, hvor du selv bliver aktiveret, og hvor du kan få konkrete råd til jeres egen Facebookindsats.
Julia Vollertsen, kommunikationsmedarbejder og SoMe-ansvarlig, FDM

Udbytte

Efter denne K-dag kan du og din organisation:
 
  • Bruge Facebook endnu mere effektivt til at skabe engagement og forretning
  • Skabe nye og bedre indholdskoncepter – uden at vælte budgettet
  • Tage jeres Facebook-tilstedeværelse til næste niveau med de nyeste og vigtigste funktioner og værktøjer

Mød

Ask Hybel
Direktør
Cope
Ask er direktør og partner hos det digitale bureau Cope, hvor han rådgiver om digital strategi, valg af platform og implementering. Ask er en knivskarp rådgiver og er altid opdateret på Facebook nyeste og vigtigste funktioner.
Julia Vollertsen
Kommunikationsmedarbejder
FDM
Julia er kommunikationsmedarbejder hos FDM med speciale i SoMe og har i hele sin karriere arbejdet strategisk med sociale medier – og har de seneste år opnået målbare resultater. Julia fokuserer på strategi, som både udbreder kendskab og skaber interaktion og øget følgerskare.

Praktisk

Hvornår?
K-dagen løber af stablen tirsdag den 8. februar 2018. Kom fra kl. 8.45 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.15 præcis og slutter senest kl. 16.00.
 
Hvor?
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal
1610 København V

Hvordan melder jeg mig til?
Tilmeld dig ved at udfylde felterne her. Husk eventuelt EAN-nr.
 
Hvad koster det?
Prisen er kr. 5490 (ekskl. moms). Tilmeld dig inden 23. oktober og få early bird-rabat Medlemmer af DJ får kurset til halv pris. Prisen dækker kurset og god forplejning, inklusive frokost. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en bekræftelse på, at du er tilmeldt, og en faktura inden for en uge. Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du meget velkommen til at sende en kollega i stedet for.
 
Tag din kollega med
Vi giver 20 procent rabat til din kollega, hvis du vil have en med, du kan dele dagens viden med, når I er hjemme igen. Din kollega skal blot skrive "Kollegarabat" i feltet "Evt. andre oplysninger til fakturering" ved tilmelding.
Rabatten dækker alle følgende tilmeldinger fra samme organisation til samme kursus og kan ikke kombineres med andre tilbud (fx early bird-rabat og DJ-rabat).
 
Er der en studenterplads?
Kforum tilbyder én gratis studenterplads på denne K-dag. For at komme i betragtning skal du være aktiv på overbygningen af en relevant kandidatuddannelse. Du kommer til at indgå i dagen på lige fod med de øvrige deltagere, mod at du efterfølgende publicerer de vigtigste pointer fra dagen på din K-profil.
Studenterpladsen på denne K-dag er: Ledig
 
Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte Caroline Bjerre-Bertelsen på 26 28 67 37. Du kan også skrive til kdag@kforum.dk
 
Vi glæder os til at se dig!
Sådan finder du
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal,
1620 København V

FAQ

9357 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Ledige pladser
Dato:
Torsdag 8. februar 2018
Tidspunkt:
9.15-16.00
Sted:
Pris pr. deltager:
5490 (ekskl. moms)
Tilmeld dig inden 23. oktober og få early bird-rabat

Medlemmer af DJ får kurset til halv pris.

Kontakt

Mød

Ask Hybel
Direktør
Cope
Julia Vollertsen
Kommunikationsmedarbejder
FDM

Få nyhedsbrev

Intensivt forløb til dig

Content marketing bootcamp

Start 26. oktober
Fem halve dage i oktober og november

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.