Kursus i København om programmatic buying

Programmatic buying: Gør din annoncering mere målrettet

Om K-dagen


NB: Kurset er afholdt. Se kommende kurser her

Med programmatic buying får I adgang til brugerindsigter og teknologi, der skræddersyr jeres budskaber og indhold til den rette person, på det rette tidspunkt, i den rette kontekst. I stedet for traditionel annonceplads køber du adgang til de specifikke personer, der er relevante for dig og din virksomhed. Kom til kort K-dag hos Bureaubiz og Kforum og få viden om, hvad programmatic buying er og værktøjer til at lave din egen programmatic buying-strategi.
 
Reklamebranchen er godt på vej mod automatisering. Forkortelser og begreber som DSP, DMP, programmtic buying og real time bidding bliver brugt i markedsføringssammenhænge mere end nogensinde før. Men hvordan hænger begreberne sammen med jeres øvrige marketingindsats, og hvordan definerer du din målgruppe ved hjælp af adfærd frem for demografi?
 
Bo Sannung, der har mange års erfaring med datadrevet markedsføring, gør dig klogere på programmatic buying. Vi dykker ned i de forskellige begreber og giver dig værktøjer til at definere din egen målgruppe og strategi.
 

 
Tag med til K-dag og:
 
  • Få viden om hvad programmatic buying er, og hvordan du tester om jeres marketingbudget kan bruges bedre.
  • Få konkrete eksempler på og værktøjer til, hvordan du definerer jeres målgruppe gennem adfærd
  • Lær hvordan du kan bruge egne data til at skabe værdifulde segmenter og lav din egen programmatic buying-strategi.
  • Mød andre, der arbejder med marketing og annoncering - og få nye sparringspartnere
K-dagen er for dig, der arbejder med eller er ansvarlig for onlinemarkedsføring.
 
Hvad kræver det af dig?
Dagen kombinerer oplæg og værktøjer med diskussioner og øvelser. Du vil blive involveret og kommer til at sparre med de andre deltagere. Programmatic buying er stadig relativt nyt, så det er ikke et krav, at du har direkte erfaring med det, men det er en fordel, hvis du har erfaring med online marketing.
 

Program

Bliv klogere på programmatic buying
Programmatic buying beskrives ofte som fremtidens online-annoncering. Men hvad er programmatic buying og hvordan inkorporerer du det i jeres annoncestrategi? Bo Sannung gør dig klogere på de forskellige begreber og giver dig værktøjer til at teste, om jeres marketingbudget kan bruges anderledes og mere effektivt.
Bo Sannung, Chief Operating Officer, Agillic
 
Segmenter din målgruppe
Med programmatic buying henvender du dig ikke kun til en målgruppe – du henvender dig på individniveau. Dine annoncer bliver altså langt mere effektive, fordi du taler direkte til de personer, der er relevante for dig og din virksomhed. Bo Sannung giver dig helt konkrete eksempler på, hvordan du kan definere din målgruppe gennem adfærd - blandt andet ved hjælp af Google Insight.
Bo Sannung, Chief Operating Officer, Agillic
 
Brug programmatic buying i praksis
GroupMs programmatic buying-ekspert, Jeppe Lehrmann, åbner for værktøjskassen og giver dig en praktisk introduktion til programmatic buying. Ved hjælp af egne data, får du mulighed for at skabe værdifulde segmenter og lave din egen programmatic-strategi. Jeppe introducerer dig også til andre segmenteringsmuligheder, så du får brugt dine annoncekroner endnu mere effektive. 
Jeppe Lehrmann, Head of MediaCom Connect, GroupM
 

Udbytte

Efter denne K-dag har du og din organisation:
  • Fået værktøjer til og viden om, hvordan I anvender programmatic buying, og definerer jeres målgruppe ud fra deres adfærd
  • Den nødvendige viden til at skabe værdifulde segmenter og lave jeres egen programmatic strategi
 

Mød

Bo Sannung er udannet cand.merc i økonomisk markedsføring. Han er Chief Operating Officer hos Agillic og har mange års erfaring med datadrevet markedsføring, blandt andet fra SAS Intstitute, PensionDanmark, Danske Bank og Nordania Leasing. Bo har været planner og Kontaktchef hos Tribal DDB og Wunderman og underviser på Masterclass IAA. Siden midten af 90'erne har Bo været interesseret i kombinationen af statistisk analyse, kommunikation og marketing.
 
Jeppe Lehrmann er til dagligt ansvarlig for MediaComs digital buying team. Her hjælper han kunder med strategi, rådgivning og eksekvering indenfor digital markedsføring. Jeppe har solid erfaring inden for medieplanlægning og har de seneste 4 år beskæftiget sig med programmtic buying.
 
Bo Sannung
Chief Operating Officer
Agillic
Jeppe Lehrmann
Head of MediaCom Connect
Group M

Praktisk

Hvornår?
K-dagen løber af stablen torsdag den 1. marts 2016. Kom fra kl. 8.45 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.00 præcis og slutter kl. 13.00 (inklusiv frokost).

Hvor?
K-dagen afholdes hos Bureaubiz, Gammel Kongevej 3E (baghuset), 4. sal., 1610 København V
 
Hvordan melder jeg mig til?
Du melder dig til ved at udfylde felterne her. Pladserne på K-dagen udfyldes, efterhånden som tilmeldingerne kommer ind. Så meld dig til hurtigst muligt. Husk eventuelt EAN-nr.

Hvad koster det?
Prisen er 2490 kr., eksklusive moms, for hele kurset. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en bekræftelse på, at du er tilmeldt, og en faktura inden for en uge. Tilmeldingen er bindende. Bliver du forhindret i at deltage, er du velkommen til at sende en kollega i dit sted.

Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte Pia Osbæck på 24 27 32 38. Du kan også skrive til pia@bureaubiz.dk.

Vi glæder os til at se dig!
 
Sådan finder du
Bureaubiz
Gammel Kongevej 3E, 4. sal. ,
1610 København V

FAQ

9454 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Dato:
Tirsdag 1. marts 2016
Tidspunkt:
9.00-13.00
Sted:
Pris pr. deltager:
2490 (ekskl. moms)

Kontakt

Mød

Bo Sannung
Chief Operating Officer
Agillic
Jeppe Lehrmann
Head of MediaCom Connect
Group M

Få nyhedsbrev

Kom til K-dag

Bliv en dygtigere facilitator med co-creation

1. marts

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.