Facebook-kursus i København for Facebook-ansvarlige

Facebook Masterclass

Til denne Masterclass i Facebook har vi samlet en række dygtige Facebook-ansvarlige, som både viser de nye muligheder og giver dig en indsigt i deres måde at håndtere mediet. Så tag med, hvis I vil udnytte jeres budgetter endnu bedre og vil sikre, at Facebook også fremover spiller en væsentlig rolle i jeres kommunikationsarbejde.

Om K-dagen


NB: Kurset er afholdt. Se kommende kurser her

Facebook er verdens førende medie og et seriøst redskab for virksomheder og organisationer i både den interne og eksterne kommunikation. Men hvordan vælger du som Facebook-ansvarlig de rette typer statusopdateringer? Hvordan kan du bedst bruge de nye annonceformater? Behøver du at bruge eksterne værktøjer til at analysere dine brugeres adfærd? Er brugeradfærden ved at ændre sig? Og hvad er det næste, Facebook tilbyder din virksomhed?    

Få svar på disse spørgsmål og meget mere i denne Facebook Masterclass, hvor du får udvidet din Facebook-værktøjskasse. Du får styrket din praktiske viden om succesfuld drift og udvikling. Og du bliver klogere på fælder og udfordringer, så du kan sikre, at Facebook fortsat er et værdifuldt redskab i din virksomheds kommunikation.
 
 
 
Så tag med på K-dagen og:
  • få styr på de nyeste muligheder på Facebook
  • bliv klogere på, hvad der er på vej
  • lær af en række dygtige Facebook-ansvarlige 
  • bliv inspireret af de andre dygtige deltagere.   
Hvem er dette kursus for?  
Denne Masterclass er for dig, der er godt i gang med at udvikle jeres Facebook-kommunikation og gerne vil inspireres og udfordres af kompetente kommunikatører til at nå endnu længere. Du kender en del til funktionerne på Facebook og vil gerne opdateres på de nyeste funktioner, de kommende muligheder og få erfaringer og tips fra andre dygtige Facebook-ansvarlige. 
 
Dagen veksler mellem oplæg, målrettede videndelingsforløb og fælles diskussion, og du kommer derfor til at deltage aktivt på dagen.
 

Program

Velkommen: Facebook anno 2014  trends og muligheder
Jacob Gowland Jørgensen, kommunikationschef og faglig kursusleder, Kforum
 
Facebook-strategi i en verden af holdninger  
Ventelister, sygdomme og forurening er svære emner at skabe en positiv dialog med borgerne om. Der er mange holdninger, og det er ikke altid, at viden gør indtryk på følelserne. Alligevel har Region Midtjylland en stor og engageret fanskare på deres Facebook-side, og regionen har netop vedtaget en større strategi for sociale medier, hvor Facebook bliver et centralt medie. Camilla Christiansen er Community Manager, og hun deler sin indsigt i, hvordan den rette organisering og indholdsstrategi kombineret med hjælpeværktøjer har gjort en forskel. Hun giver også sit personlige bud på, hvordan kritik og hurtigløbende Facebook-debatter kan håndteres bedst muligt – både for kommunikationsafdelingen og organisationen bag
Camilla Christiansen, Community Manager, Region Midtjylland. Camilla har tidligere arbejdet som Community Manager i Spar Nord. 
 
Brug mulighederne på Facebook 
Facebook er en stærk kommunikations- og dialogkanal, hvis den bliver brugt rigtigt. Ask Hybel deler ud af sin store viden om ambitiøse organisationer, der har haft succes på Facebook, og om hvilke fælder man skal undgå. Han giver dig også indblik i, hvordan du konkret (på din egen medbragte computer) kan arbejde med de nye og mere avancerede funktioner på din egen Facebook-side, på andres sider og via dit almindelige website - og hvordan disse indsatser med held kan tænkes sammen. 
Ask Hybel, seniorrådgiver, Advice Digital. Ask er Facebook-administrator for en lang række professionelle Facebook-sider i Danmark, og han har stor undervisningserfaring inden for sociale medier. 
 
Spil jer til et højt engagement 
Casper Leise Andersson er ansvarlig for fire af Nordisk Films Facebook-sider med over 190.000 fans tilsammen. Siderne giver rigtig mange glade ambassadører, og de holdes i gang af daglige aktiviteter. Casper fortæller om den ambitiøse tilgang, der sammen med et klart fokus på konkurrencer og løbende markedsføring, har skabt denne succes. Han giver også sine gode råd til, hvad der gør den største forskel, når målgrupperne på Facebook skal nås med kommercielle budskaber.  
Casper Leise Andersson, Nordic Community Coordinator, Nordisk Film Distribution A/S – Interactive. Casper har tidligere arbejdet med marketing i IBM. 
 
Tak for i dag
 
 

Udbytte

Efter dette kursus kan du, dine kolleger og din organisation:
  • effektivt bruge Facebook som markedsførings- og kommunikationsredskab
  • udvælge de vigtigste nye Facebook-muligheder til brug for jeres strategi for sociale medier

 

 
 

Mød

Ask Hybel
Direktør
Cope
Casper Leise Andersson
Nordisk Film
Camilla Christiansen
Social Media Manager
Spar Nord

Se enkelte af de andre deltagere her

Tine Møller Pedersen
Helsingør Kommune
Eva Eriksen
Kiropraktik & sundhed
En fra
Rosinante&Co
Når du er tilmeldt, får du sendt en liste med alle deltagere senest en uge inden kurset.

Praktisk

Hvornår?
K-dagen løber af stablen torsdag 18. september. Kom fra 9.00 til let morgenmad. Vi begynder kl. 9.30 præcis og slutter senest kl. 16.00. Tidspunktet passer med lyntoget fra Fyn og Jylland. 

 

Hvor?
K-dagen finder sted centralt i København. Nærmere info kommer senere. 

 

Hvordan melder jeg mig til?

Pladserne på K-dagen fyldes, efterhånden som tilmeldingerne kommer ind. Så tilmeld dig hurtigst muligt nederst på siden. Husk eventuelt EAN-nr.

 

Hvad koster det?

Se prisen i højrespalten. Den dækker kurset og god forplejning, inklusive god frokost. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en bekræftelse på, at du er tilmeldt og en faktura inden for en uge. Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du meget velkommen til at sende en kollega i stedet for.

 

 

Tag din kollega med

Vi giver 20 procent rabat til din kollega, hvis du vil have en med, du kan dele dagens viden med, når I er hjemme igen. Din kollega skal blot skrive 'Kollegarabat' i feltet 'Evt. andre oplysninger til fakturering' ved tilmelding.

 

Rabatten dækker alle følgende tilmeldinger fra samme organisation til samme kursus og kan ikke kombineres med andre tilbud (fx early bird-rabat).

 

Er der en studenterplads?

Kforum tilbyder én gratis studenterplads på denne K-dag. For at komme i betragtning skal du være aktiv på overbygningen af en relevant kandidatuddannelse. Du kommer til at indgå i dagen på lige fod med de øvrige deltagere, mod at du efterfølgende publicerer de ti vigtigste pointer fra dagen på din K-profil. Du kan kun søge om denne plads ved at skrive, hvorfor du skal have pladsen, til kdag@kforum.dk. Studenterpladsen på denne K-dag er: Ledig.  

 

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte Jacob Gowland Jørgensen på 33 42 21 60. Du kan også sende en e-mail til kdag@kforum.dk.

 
Sådan finder du
Kforum
Gammel Kongevej 3E,
1610 København V

FAQ

9357 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Dato:
Torsdag 18. september 2014
Tidspunkt:
9.30-16.00
Sted:
Pris pr. deltager:
4990 (ekskl. moms)

Kontakt

Mød

Ask Hybel
Direktør
Cope
Casper Leise Andersson
Nordisk Film
Camilla Christiansen
Social Media Manager
Spar Nord

Andre deltagere

Se enkelte af de andre deltagere her:
Tine Møller Pedersen
Helsingør Kommune
Eva Eriksen
Kiropraktik & sundhed
En fra
Rosinante&Co
Når du er tilmeldt, får du sendt en liste med alle deltagere senest en uge inden kurset.

Få nyhedsbrev

Intensivt forløb til dig

Content marketing bootcamp

Start 26. oktober
Fem halve dage i oktober og november

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.