Kursus: Facebook Annoncering

Facebook-annoncering: Skab målbare resultater

Vil du lære, hvordan du annoncerer på Facebook, så du når ud til din målgruppe og skaber større interaktion? Og vil du blive klogere på, hvordan du kan lave målrettet markedsføring gennem kampagner på Facebook? Tag med til K-dag den 22. februar, og lær at annoncere effektivt og målrettet.

Om K-dagen

I dag er der ingen vej uden om annoncering, hvis du og din virksomhed vil have succes på Facebook. Ved hjælp af Facebooks annonceringsmodul kan I nemlig nå længere ud med jeres opslag, ramme de helt rigtige målgrupper og skabe større interaktion og engagement. 

Men hvilke muligheder er der, når du annoncerer? Hvor smalt kan og bør du segmentere? Og hvordan kan du styrke forretningen med Facebooks annonceringsværktøj?
 
Alt det dykker vi ned i på denne K-dag, hvor du blandt andet
  • Bliver klædt på til at bruge Facebook Annoncering som en integreret del af jeres kommunikation og markedsføring
  • Får værktøjer til at strukturere og målrette jeres Facebookopslag- og kampagner
  • Bliver klogere på Business Manager og begreber som retargeting, segmentering, automatiserede annonceflows og brugerdefinerede målgrupper 
K-dagen er for dig, der er Facebook- eller social medie-ansvarlig, og som gerne vil lære, hvordan I kan tage jeres tilstedeværelse til næste niveau med annoncering. 

Program

Godmorgen og velkommen
Caroline Bjerre-Bertelsen, kursus- og netværksleder i Kforum
 
Introduktion: Brug din data intelligent
Data er det nye sort, men hvordan bruger man data i praksis? Vi ser på overordnet annoceringsstrategi og teknikken i Facebooks annonceringsmotor. Med fokus på brug og indsamling af data får vi styr på, hvilke muligheder for målretning der findes.
David Lorentzen, Social Media Ads Specialist
 
Målretning og segmentering
Danskerne er på Facebook. Punktum. Det betyder, at dine potentielle kunder/interessenter er på Facebook. Punktum. Spørgsmålet er, hvordan du når dem bedst? Vi fokuserer på, hvordan du kan få kontakt til nye personer, som kunne være interesseret i din virksomhed/organisation. Du lærer, hvordan du målretter intelligent på baggrund af demografi og interesser – og lader mulighederne for målretning styre dit indhold.
David Lorentzen, Social Media Ads Specialist
 
FROKOST
 
Kommuniker med din kernemålgruppe
Fans er folk, som er interesseret i dit brand. Men de er ikke de eneste! Folk, som ser dine videoer, interagerer med dit indhold, besøger dit website eller er skrevet op til dit nyhedsbrev er også målgrupper, som du skal sørge for at nå med dit indhold. Vi ser på, hvordan man kan understøtte den løbende kommunikation og dermed modvirke den evigt dalende organiske rækkevidde. Du lærer at oprette målgrupper på baggrund af retargeting, interaktion, email-adresser m.m.
David Lorentzen, Social Media Ads Specialist
 
Automatisér og evaluer
At arbejde med databaseret målretning betyder også, at du skal kommunikere på mange forskellige niveauer til mange forskellige målgrupper. Det kræver automatisering, hvis ikke du skal løbe tør for timer i døgnet. I sidste del ser vi på, hvordan du kan skabe automatiserede annonceflows, som er tilpasset hver enkelt bruger. I sidste del ser vi på annoncerapporter og på, hvilke KPI'er det giver mening af fokusere på.
David Lorentzen, Social Media Ads Specialist

Udbytte

Efter denne K-dag
  • kan du bruge Facebooks annonceringsmodul til at styrke jeres forretning
  • er du skarp på, hvordan du kan ramme de helt rigtige med jeres budskaber
  • kan du strukturere og målrette jeres Facebookindsats gennem opslag, annoncer og kampagner
 

Mød

David Lorentzen
Social Media Ads Specialist

Praktisk

Hvornår?
Torsdag den 22. februar 2018. Kom fra 8.45 til let morgenmad. Vi begynder 9.15 præcis.

Hvor?
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal, 1610 København V

Hvordan melder jeg mig til?
Tilmeld dig ved at udfylde felterne her. Husk eventuelt EAN-nr.

Hvad koster det?
Prisen er kr. 5490 (ekskl. moms). Tilmeld dig inden 23. oktober og få early bird-rabat Medlemmer af DJ får kurset til halv pris. Prisen dækker kurset og god forplejning, inklusive frokost. Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en bekræftelse på, at du er tilmeldt, og en faktura inden for en uge. Bemærk, at tilmeldingen er bindende. Er du forhindret, er du meget velkommen til at sende en kollega i stedet for.
 
Tag din kollega med
Vi giver 20 procent rabat til din kollega, hvis du vil have en med, du kan dele dagens viden med, når I er hjemme igen. Din kollega skal blot skrive "Kollegarabat" i feltet "Evt. andre oplysninger til fakturering" ved tilmelding.
Rabatten dækker alle følgende tilmeldinger fra samme organisation til samme kursus og kan ikke kombineres med andre tilbud (fx early bird-rabat og DJ-rabat).

Hvad skal jeg medbringe?
  • En bærbar computer, gerne fuldt opladt

Har du spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte Caroline Bjerre-Bertelsen på 26 28 67 37. Du kan også skrive til kdag@kforum.dk

Vi glæder os til at se dig!
Sådan finder du
Kforum
Gammel Kongevej 3E, 4. sal,
1610 København V

FAQ

9357 kursister giver vores kurser:
4,4/5
Ledige pladser
Dato:
Torsdag 22. februar 2018
Tidspunkt:
9.15-16.00
Sted:
Pris pr. deltager:
5490 (ekskl. moms)
Tilmeld dig inden 23. oktober og få early bird-rabat

Medlemmer af DJ får kurset til halv pris.

Kontakt

Mød

David Lorentzen
Social Media Ads Specialist

Få nyhedsbrev

Intensivt forløb til dig

Content marketing bootcamp

Start 26. oktober
Fem halve dage i oktober og november

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.