Bliv en del af netværket for interne kommunikatører, og få en unik mulighed for at indgå i et fortroligt rum, hvor vidensdeling af erfaringer, konkrete udfordringer, metoder og værktøjer, og hvordan du bedst udmønter din rolle i egen organisation, er i centrum.
Netværket er som udgangspunkt for dig, der er ansvarlig for hele eller dele af den interne kommunikationsindsats. Du har sandsynligvis flere års erfaring på området – eller inden for kommunikation som helhed – og arbejder både strategisk, taktisk og operationelt.
Fagligt fokus
I netværket fokuserer vi på udfordringer og løsninger, når vi hver især skal udvikle og drive den interne kommunikationsindsats. Vi fokuserer på vores rolle som rådgiver for ledelsen, hvordan vi skaber gennemslagskraft internt i vores organisation, og hvordan vi gør ledelsen stærkere. Vi diskuterer, hvordan vi bedst understøtter strategier og store forandringsprojekter. Vi er nysgerrige efter at forstå, hvordan Artificial Intelligence (AI) og de mange kanaler kan bruges i vores indsats. Og vi sætter lys på, hvordan vi er med til at sikre sammenhængskraft, godt samarbejde og trivsel – såvel i egen kommunikationsenhed som med andre supportfunktioner og på tværs af organisationen.
Formål
Du skal indgå i netværket, hvis du gerne vil have fortrolig sparring med andre kompetente interne kommunikationsansvarlige, inspireres, dele erfaringer og værktøjer samt få input til din interne kommunikationsindsats. Du får inspiration, tips om nye metoder og værktøjer og kan hente råd til konkret opgaveløsning. Vi bringer vores fælles og individuelle fagligheder i spil og hjælper hinanden til at lykkes med udfordringer og problemstillinger.
På møderne er der tid til at sparre med hinanden. Med udgangspunkt i konkrete problemstillinger og cases drøfter vi udfordringer og mulige løsninger. Vi har også af og til besøg af oplægsholdere udefra til at sætte vores egen kommunikationsindsats i perspektiv.
Herunder ser du det foreløbige mødeprogram. I dit medlemskab får du fem møder om året.
Du har selv mulighed for at præge, hvilke temaer vi skal tage op, når vi ca. hvert halve år planlægger kommende temaer i netværket.
09. april 2024
Tema: Besluttes i netværket
06. juni 2024
Tema: Besluttes i netværket
27. august 2024
Tema: Besluttes i netværket
08. november 2024
Tema: Besluttes i netværket
11.990,- pr. år, ekskl. moms
Der er ledige pladser.
I eller omkring København.
Møderne afholdes på skift hos medlemmerne.
Kl. 9-13, inkl. let morgenmad og frokost.
Du er velkommen til at kontakte netværksleder Louise Neel Høyer på kforum@kforum.dk