PR-studentermedhjælper

Tryg
Tryg
Attraktivt studiejob i Trygs PR-team
Har du næse for den gode historie, en flydende pen og et kreativt hoved, der kan tænke ud af boksen? Og vil du arbejde med et af Nordens stærkeste finansielle brands og se resultaterne af din indsats i landets største medier? Så er det dig, vi leder efter til jobbet som PR studentermedhjælper på Trygs hovedkontor i Ballerup.
Et udfordrende studiejob med masser af læring
Stillingen er placeret i marketingafdelingen, der har det samlede ansvar for Trygs danske brand- og marketingstrategi samt udviklingen og eksekveringen af understøttende marketingaktiviteter for både B2C- og B2B-markedet. Du vil indgå i et ambitiøst og energifyldt team, som arbejder på tværs af bought, owned og earned media for at sikre en stærk brandposition for Tryg, kontinuerlig leadgenerering og fastholdelse af eksisterende kunder.

Et af afdelingens indsatsområder er PR, hvor vi arbejder med såvel nye som klassiske discipliner til promovering af Trygs produkter og brand, der netop er blevet kåret som et af de bedst omtalte brands i Danmark. Trods en succesfuld PR-indsats ser vi stadig et stort udviklingspotentiale på området, og mangler derfor nogle hænder til at hjælpe os med at løfte de mange spændende opgaver, vi står overfor. Til det har vi brug for en person med interesse, flair og en vis portion erfaring inden for PR, eventuelt fra tidligere studiejobs.

I stillingen som studentermedhjælper skal du bl.a. bistå med research, databearbejdning, udarbejdelse og distribution af pressemeddelelser, opfølgning og rapportering samt kontakt til kunder og samarbejdspartnere. Desuden forventer vi, at du kan assistere ved opgaver af mere praktisk karakter, relateret til PR-arbejdet. Din arbejdstid er 15-20 timer ugentligt.
 
Ambitiøs kommunikationsprofil med kommerciel forståelse
Du er i gang med en videregående uddannelse på kandidatniveau inden for kommunikation, journalistik, medievidenskab eller lign. Vi forestiller os, at du har ca. to år tilbage af din uddannelse, og foruden erfaring med at skrive har du en stor kommerciel forståelse og lyst til at arbejde professionelt med PR. Det vil desuden være en fordel, hvis du kan begå dig på de sociale medier, særligt på Twitter og LinkedIn. Du arbejder selvstændigt og struktureret, er grundig og detaljeorienteret samt sætter en ære i at levere materiale af høj faglig kvalitet.

Som person har du et stort drive og en glubende appetit på at lære nyt. Du er fokuseret, resultatorienteret og ambitiøs. Du har let til smil, tænker konstruktivt og ser muligheder frem for begrænsninger. Du har forståelse og respekt for dynamikkerne i en stor virksomhed, og du er god til at samarbejde på alle niveauer i en organisation.
 
Hvorfor Tryg?
I Tryg får du mulighed for at udvikle dine kompetencer i en markedsledende virksomhed, der har et af Danmarks stærkeste brands. Vi tilbyder et attraktivt job i en marketingafdeling med tradition for markant og effektiv markedskommunikation. Her bliver du en del af et harmonisk og velfungerende team med søde og dygtige kollegaer, der har tårnhøje ambitioner på afdelingens vegne. Nøgleord, der karakteriserer teamet er desuden energi, faglighed, ærlighed, forskellighed, humor og holdånd.
 
Nysgerrig?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Public Relations Specialist, Susanne Lindhage på e-mail susanne.lindhage@tryg.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 12. marts

Info

Virksomhed
Tryg
Stillingsbetegnelse
PR-studentermedhjælper
Kontakt
Susanne Lindhage
susanne.lindhage@tryg.dk
Website
Indrykningsdato
12-02-2018
Ansøgningsfrist
12. marts
Adresse
Tryg
Klausdalsbrovej 601
2750 Ballerup

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Tag med til K-dag

Skab en mere effektiv kommunikations-strategi

14. marts

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.