Community Manager

Ørsted
Ørsted
Community Manager til at styrke dialog på de sociale medier
Vil du være Ørsted på de sociale medier?

Så har vi brug for dig som Community Manager, hvor du vil være ansvarlig for community management på Ørsteds globale kanaler på sociale medier samt sikre mere engagement og dialog med vores interessenter på de sociale medier.

Du bliver en del af Media Relations og får reference til kommunikationschefen. Du kommer også til at arbejde meget tæt sammen med Branding-afdelingen, som producerer en væsentlig del af indholdet til de sociale medier. Derfor får du også en faglig reference til Head of Digital i Branding-afdelingen.


Dine arbejdsopgaver er at

  • lægge indhold op på og besvare henvendelser på vores globale sociale medieplatforme
  • finde relevant indhold på sociale medier og dele det på vores sociale mediekanaler
  • være ansvarlig for at skrive og konceptudvikle indhold til sociale mediekanaler og Ørsted.com i forbindelse med vores pressearbejde
  • rådgive kolleger på Ørsteds markeder om community management.


Du skal desuden være med til at udvikle og implementere vores employee advocacy-program.


Dine kompetencer omfatter, at du

  • har en videregående uddannelse inden for journalistik, kommunikation eller lignende
  • har erfaring med community management på flere sociale mediekanaler, fx Facebook, LinkedIn eller Instagram
  • har arbejdet med at finde og fortælle historier enten på et medie, PR-bureau eller i en virksomhed
  • taler og skriver dansk og engelsk flydende
  • trives i et internationalt miljø og evner at skabe gode relationer til dine samarbejdspartnere internt i en stor virksomhed.


Ørsted som arbejdsplads

Vi vil gå foran i omstillingen til grøn energi, og vi investerer derfor betydeligt i innovation og giver vores medarbejdere mulighed for at forme fremtidens vedvarende energiteknologier. Vi fremmer et dynamisk og mangfoldigt samarbejdsmiljø, og vi tilskynder alle vores medarbejdere til løbende læring og udvikling, så de kan realisere deres fulde potentiale.


Vil du være med til at kommunikere om fremtidens vedvarende energiteknologier?
Så send din ansøgning til os så hurtigt som muligt og senest den 23. april 2018, da vi løbende indkalder til samtaler.

Du er velkommen til at kontakte Martin Barlebo, kommunikationschef, på telefon 99 55 91 00, eller Troels Bjørn Thorn, Head of Corporate Branding, på telefon 99 55 88 76, hvis du vil vide mere om stillingen. Vi tager kun ansøgninger med i betragtning, som vi modtager via ansøgningsformularen på vores websted.

Stillingen er tidsbegrænset til to år.


Om Ørsted
Ørsteds 5.600 medarbejdere udvikler, opfører og driver havmølleparker, bioenergiværker og innovative løsninger, som omdanner affald til energi, og forsyner vores kunder med intelligente energiprodukter. I Ørsted Shared Functions supporterer vi hele Ørsted-koncernen, og vi spiller en stor rolle i, at virksomheden får succes. Læs mere på Ørsted.com.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 23. april

Info

Virksomhed
Ørsted
Stillingsbetegnelse
Community Manager
Kontakt
Martin Barlebo
Telefon: 99559100
Website
Indrykningsdato
21-03-2018
Ansøgningsfrist
23. april
Adresse
Ørsted
Nesa Allé 1
2820 Gentofte

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Kursus

Facebook-annoncering: Skab målbare resultater

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

KOM18

Vær med, når hele branchen samles til årets k-konference

3. maj

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.