Event Manager

Lundbeckfonden
Lundbeckfonden
Lundbeckfonden søger erfaren Event Manager
Lundbeckfonden arrangerer hvert år en række konferencer, foredrag, fester og events, der er med til at formidle den forskning, vi støtter, og som afspejler vores vision om at skabe ’bedre liv gennem ny viden’ og vores passion for hjernen. Til en nyoprettet stilling i kommunikationsafdelingen søger vi derfor en erfaren Event Manager til at videreudvikle, planlægge og gennemføre fondens eksterne events.
Lundbeckfonden uddeler hvert år en halv milliard kroner til danskbaseret sundhedsvidenskabelig forskning og til aktiviteter, der skal fremme interessen for naturfag og forskningsformidling. Vi har forstærket vores fokus på hjernen, og vi har brug for din hjælp til at udvikle nye ambitiøse eventkoncepter, der afspejler dette. Vores events spænder vidt – fra festlige prisoverrækkelser over videnskabelige foreslæsninger til filmforevisninger og aktiviteter på folkemødet i Allinge – og vi vil gerne sætte hjernen på dagsordenen på en sjov, levende og oplysende måde.   
Ud over at bidrage til den kreative udvikling af nye eventkoncepter skal du blandt andet: 
  • forhandle og styre aftaler med venues og leverandører i ind- og udland.
  • Stå for al praktisk afvikling før, under og efter hvert event (alt lige fra produktion og udsendelse af invitationer, styring af tilmeldinger, udsmykning, logistik, flow, drejebog, catering, transport, underholdning, gaver, priser, diplomer, budgetopfølgning og evaluering) – i nogle tilfælde i samarbejde med eventbureau
  • være projektleder af events og andre kommunikationsinitiativer
 
Det er vigtigt, at du også har erfaring med kommunikationsarbejde i bred forstand, så du i perioder med mindre aktivitet på eventområdet kan udføre og koordinere opgaver som fx. produktionsstyring af publikationer, film og tryksager, redigering og udsendelse af nyhedsbrev samt redigering af hjemmeside.
 
Kompetencer og erfaring
Udover at have solid erfaring med udvikling og afvikling af events, allerhelst fra eventbureau, har du stærke kompetencer inden for projektstyring.
Du er vant til at arbejde med Excel (og resten af office-pakken), Wordpress, Mailchimp og diverse online billetsalgs- og eventløsninger.
Du skriver et fejlfrit dansk og er flydende på engelsk (skrift og tale).
Du har flair for PR og kommunikation og gerne erfaring med markedsføring på sociale medier. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med afvikling af arrangementer i udlandet.
 
Som person er du idérig, struktureret, kvalitetsbevidst og har blik for detaljen. Du er også kreativ, udadvendt og nyder at arbejde selvstændigt med stor respekt for resten af teamet og dine samarbejdspartnere både internt og eksternt.
 
Vi er pt fire medarbejdere i kommunikationsafdelingen og godt 30 gode kolleger, der holder til i vores eget hus i Svanemøllebugten. Vi har god brug for dig, så vi håber, at du kan tiltræde snarest muligt. Send derfor din ansøgning senest den 26. januar direkte til ed@lundbeckfonden.com.
 
Du er velkommen til at kontakte Regitze Reeh, kommunikationschef, på rr@lundbeckfonden.com, hvis du har yderligere spørgsmål om stillingen.
 
 
 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 26. januar

Frist: 26. januar

Info

Virksomhed
Lundbeckfonden
Stillingsbetegnelse
Event Manager
Kontakt
Website
Indrykningsdato
11-01-2018
Ansøgningsfrist
26. januar
Adresse
Lundbeckfonden
Scherfigsvej 7
2100 København Ø

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Kforums årlige trendseminar

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.