Head of Branded Content

JP/Politikens Hus
JP/Politikens Hus
Head of Branded Content
Danmarks nye medie søger en leder, der kan stå i spidsen for vores branded content team. Vi er mediet for den generation, der er vokset op med internettet, og det er også den virkelighed, vi arbejder i. Derfor har du et indgående kendskab til de 20-30-åriges medievaner og livsstil, og lever og ånder for at skabe indholdsløsninger, der er relevante for dem.
Om os: 
Vi har ikke noget navn endnu, men når vi går i luften senere på året, er det os, der fortæller de vigtigste og bedste historier fra Danmark og verden omkring os. Uden at spilde vores brugeres tid. Hvordan vi får skabt Danmarks bedste branded content, skal du være med til at definere sammen med resten af det hold, vi er i gang med at sætte. 
 
Jobbet: 
Vi leder efter en visionær leder til vores branded content team. Du skal gøre os førende på de løsninger, vi kan tilbyde vores annoncører - og være ansvarlig for salget. Du kommer til at lave både store og små indholdsløsninger, og du har ansvaret for, at indholdet altid lever op til vores interne kvalitetskrav. Den ideelle kandidat har bred erfaring fra spændingsfeltet mellem indholdsproduktion, kunderelation og salg, og har allerede skabt både indholds- og kommercielle resultater i sit nuværende job. 
 
Vi forventer, at du både kan byde ind på det strategiske plan og samtidig ikke går af vejen for selv at lukke en aftale med 
en kunde. Du bliver leder af et lille hold, der sammen med dig vil udvikle vores løsninger indenfor native og branded content. 
 
Primære opgaver: 
  • Dag-til-dag ledelse af vores branded content team.
  •  Prioritere indkomne opgaver for teamet.
  •  Identificere nye kunder og udvikle nye indtjeningsmuligheder, der er i tråd med organisationens overordnede strategi.
  •  Samarbejde med ledere i andre dele af organisationen. 
  •  Opbygning og vedligeholdelse af freelancenetværk.
  •  Udarbejdelse af budgetter for projekter.
  •   Kundekontakt og salg.
  •  Udbygge mediets position som førende inden for branded content.
  •  Altid være opdateret på de seneste udviklinger inden for branded content globalt og nationalt.
  •  Ansvarlig for kvalitetskontrol af kommercielt indhold. 
Kvalifikationer: 
Minimum fem års erfaring fra en af nedenstående områder og dokumenteret erfaring med at skabe indhold for store kunder til flere forskellige typer målgrupper. 
  • Reklame
  •  Medie
  •  Indholdsproduktion
  •  Strategi/Account 
- Du tænker stort og ud af boksen, men er samtidig altid løsningsorienteret.  
- Netværk blandt bureauer. 
- Stærke kommunikationsevner både skriftligt og mundtligt. 
- Grundig forståelse af det danske og internationale mediebillede, især de digitale 
- udgivelser og sociale platforme. 
- Trives i et travlt miljø med mange opgaver og deadlines. 
- Grundig og detaljeorienteret med et kreativt blik for løsninger. 
- Kan arbejde kreativt med udgangspunkt i data. 
- Dyb indsigt i redaktionelle processer og tænkning. 
- Kendskab til digital videoproduktion og udvikling. 
- Organiseret og selvstartende holdspiller. 
- Lyst og mod til at skabe noget nyt. 
 
* Det kan godt være, du ikke kan sætte flueben ud for alle punkter, men kan du på de fleste, hører vi gerne fra dig. 
 
Har du spørgsmål, så ring til chefredaktør Benjamin Kürstein på 31427476. 
 
Vi indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt via dette link, og aller senest den 25/5 2017. 
 
Hvis din ansøgning er skriftlig, så hold den på én side. 
 
Vi ser frem til at høre fra dig. 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 25. maj

Info

Virksomhed
JP/Politikens Hus
Stillingsbetegnelse
Head of Branded Content
Kontakt
Benjamin Kürstein

Telefon: 31427476
Website
Indrykningsdato
11-05-2017
Ansøgningsfrist
25-05-2017
Adresse
JP/Politikens Hus
Rådhuspladsen 37
1550 København V

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Kom til K-dag om Facebook

Lær Facebooks vigtigste og nyeste funktioner

29. august

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.