Digital marketingchef

Fritz Schur Technical Group
Fritz Schur Technical Group
Digital Marketingchef B2B - En udpræget forståelse og interesse for de digitale platforme
Vi lever i en foranderlig verden og ønsker nu at sætte turbo på en større digital forandringsproces.
Vi skal kort sagt digitalisere hele vores dialog med markedet og derfor har vi brug for en Digital Marketingchef. Som titlen indikerer, er dit primære fokus på de digitale indsatser. Som den rette kandidat til jobbet kan du medvirke til at skabe store landvindinger på både kort og lang sigt: Vi har besluttet at vores website er den primære marketingkanal og leadgenerator. Derfor er der en kontinuerlig proces, hvor vi måler og analyserer, indhold forbedres, trafik og konvertering øges.
 
Vi skal løfte vores brug af SoMe til et helt andet niveau, nyhedsbreve skal have både struktur og substans, driften af vores nye webshop skal optimeres og vi skal etablere flere nye kanaler. Der skal høstes digitale kunde-leads, vi skal tænke marketing automation ind i vores dialog med kunderne og vi skal i det hele taget lære organisationen at tænke digitalt. Vi deltager også på messer og disse vil, ligesom vores øvrige offline-aktiviteter, altid have en ”digital krog”.
 
Rig mulighed for at forme vores fremtidige kommunikationsform – og dit eget CV
I denne stilling får du rig mulighed for at påvirke opbygningen af hele online-delen i selskaberne i FSTG, skabe en masse succesoplevelser, samt blive pioneren der skal løbe med det hele. Du skal ikke være bange for at arbejde selvstændigt og stå på mål for resultaterne, for din indsats kan være med til at forme organisationen, og ikke mindst dit CV.
 
Du vil være chef i betydningen, at du leder og er ansvarlig for alle de digitale opgaver. Indtil videre består afdelingen af dig og en studentermedhjælper, og derfor søger vi en person, der behersker de grundlæggende discipliner indenfor digital markedsføring, som er praktiker frem for teoretiker, og som har et solidt projektledergen. Kan du tilmed skrive på et rimeligt niveau og selv skabe content, vil det være et ekstra plus. Ligeledes vil det være en fordel hvis du har erfaring fra salg og markedsføring af tekniske produkter – men det er ikke et must, hvis blot interessen for at lære er tilstede.
 
Din fremtidige arbejdsplads
Fritz Schur Technical Group (FSTG) består af fire selskaber, herunder Fritz Schur Energy, Fritz Schur Teknik, Hans Buch og Johs Thornam. Tilsammen beskæftiger FSTG godt 200 medarbejdere og har en global omsætning på ca. 600 mio. kroner. Udover vores kontorer i Danmark, har vi afdelinger i Holland, USA og Kina.
 
Hos Fritz Schur Technical Group er vi stolte af vores kultur. Der er fokus på den enkelte medarbejder og dennes trivsel. Medarbejderne får de udfordringer og den uddannelse, der skal til, for at de og dermed virksomheden fortsat udvikler sig. Tonen er uhøjtidelig, der er masser af sociale arrangementer og en god og sund kantineordning. Du kan læse mere på www.fstg.dk.
 
Vil du høre mere om stillingen så giv Executive Assistant Hanne Dollerup et kald på 23 29 84 64.
 
Hvis du ud fra ovenstående er blevet nysgerrig eller måske endda overbevist, så send os en ansøgning ved at klikke på "Søg jobbet her".
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 7. oktober

Frist: 7. oktober

Info

Virksomhed
Fritz Schur Technical Group
Stillingsbetegnelse
Digital marketingchef
Kontakt
Hanne Dollerup
Telefon: 23 29 84 64
Website
Indrykningsdato
10-09-2018
Ansøgningsfrist
7. oktober
Adresse
Fritz Schur Technical Group
Roskildevej 8-10
2620 Albertslund

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.