Kommunikationspartner

Egedal Kommune
Egedal Kommune
Kommunikationspartner med værktøjskassen i orden
Vi søger to kommunikationspartnere, som skal være med til at opbygge en ny kommunikationsafdeling, der skal understøtte kommunens kerneforretning og have kunden i fokus.
Kommunikationspartnerne skal trives med at være ude i marken og vide, hvad der er på spil i forretningen – både tæt på og i helikopterperspektiv - så du kan rådgive kommunens ledere og andre nøglepersoner om de bedste kommunikationsløsninger til en given opgave.

Kommunikationspartnerne skal kunne spille på alle kanaler og have erfaring i at rådgive og udføre kommunikationsopgaver, både internt og eksternt.
 
Dine arbejdsopgaver og faglige udfordringer
Du bliver ansat i kommunens centrale kommunikationsenhed, men vil blive fast tilknyttet et eller flere fagcentre, hvor du hjælper med centerets kommunikation både internt og eksternt. Du skal som kommunikationspartner indgå i et tæt samarbejde med fagcenterets ledelse og være med til at identificere, prioritere og også producere fagcenterets kommunikationsopgaver. 

Det er derfor vigtigt, at du kan skabe sammenhæng i fagcenterets budskaber, samtidig med, at du sikrer, at kommunikationen er tænkt ind i de overordnede visioner, strategier og kampagner.
 
Udover dette bliver dine opgaver at:
  • Udarbejde nyheder til hjemmeside, intranet og sociale medier samt kvalitetssikre opslag og nyheder på subsites.
  • Skrive pressemeddelelser og håndtere øvrig kommunikation ved kritiske/politisk følsomme sager 
  • Give sparring og rådgivning i forhold til kommunikationsstrategiske udfordringer i hverdagen
  • Udarbejde kommunikationsmaterialer i projekter
  • Udføre og rådgive om kommunikation ifm. større events, møder og arrangementer - fx borgermøder 
  • Rådgive i og udarbejde diverse kommunikationsmateriale (fx pjecer, plakater)
  • Rådgive og kvalitetssikre brugen af logo og design billed- og videoredigering
  • Hjælpe med kommunikationsplanlægning.
 
Om dig
Du arbejder selvstændigt, struktureret og udfordrer gængse metoder, og du er ikke bange for at afprøve nye metoder. Du bevæger dig ubesværet på alle niveauer i kommunen – fra borgmester og direktion til medarbejdere i hele organisationen - og kan omsætte det i din opgaveløsning.
 
Herudover har du:
  • Gode formidlingsevner, både skriftligt, mundtligt og gerne med billeder og film 
  • Konkret erfaring som kommunikationskonsulent/-partner – gerne fra kommune 
  • Relevant uddannelse.
 
Om os
I Center for Administrativ Service (CAS) har vi samlet kommunens administrative funktioner, som understøtter de øvrige fagcentre. I CAS er vi optaget af stærke samarbejdsrelationer med kommunens øvrige fagcentre. Derfor har vi konstant fokus på forbedring og professionalisering af vores produkter. Vores kerneopgave er at levere de nødvendige værktøjer og processer, der understøtter de øvrige fagcentre i deres opgaveløsning. 

CAS har seks afdelinger, der udover Kommunikation, som du bliver en del af, består af: HR, Løn, Økonomi, Digitalisering & Effektivisering samt Borgmestersekretariat og Indkøb. Kommunikationsafdelingen får ni ansatte, som vil referere til en kommunikationsleder, der bliver ansat pr. 1. december.

Vi tilbyder
  • Et dynamisk miljø med en uformel tone, hvor der er mulighed for at præge jobbet og dagligdagen
  • Moderne og lyse omgivelser i vores nybyggede rådhus lige ved siden af Egedal Station
  • God kantineordning, motionsforening – og torsdagskage med søde og sjove kollegaer.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse pr. 1. januar 2018. Stillingen er en fastansættelse på fuldtid. 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny løn og gældende overenskomst.

Du får arbejdsplads på Egedal Rådhus på Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke lige ved siden af Egedal Station.

Egedal Kommune har røgfri arbejdstid.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos centerchef Jette Bondo på tlf. 72 59 62 32. 

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er tirsdag den 31. oktober 2017. 

Generelt om Egedal Kommune
Egedal Kommune har cirka 43.000 indbyggere og 3.500 medarbejdere. Vi er organiseret med en Direktion, et udviklingssekretariat, syv fagcentre og to tværgående servicecentre.

I Egedal Kommune lægger vi vægt på helhedsorienteret tænkning og tværgående samarbejde præget af dialog, anerkendelse og tillid. 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set annoncen på Kforum

Frist: 31. oktober

Frist: 31. oktober

Info

Virksomhed
Egedal Kommune
Stillingsbetegnelse
Kommunikationspartner
Kontakt
Jette Bondo
Telefon: 72596232
Website
Indrykningsdato
13-10-2017
Ansøgningsfrist
31. oktober
Adresse
Egedal Kommune
Dronning Dagmars Vej 200
3650 Ølstykke

Yderligere info

Få nyhedsbrev

Intensivt forløb til dig

Content marketing bootcamp

Start 26. oktober
Fem halve dage i oktober og november

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.