10. marts 2017

Philip Linnemann

Philip Linnemann
1. april tiltræder Philip Linnemann stillingen som Creative Director for Kontrapunkt Japan, hvor han skal hjælpe virksomheden ind på det japanske marked. Dermed træder han ind i Kontrapunkts kreative ledelsesteam og skal stå i spidsen for at eksekvere bureauets strategi i Japan.
 
Philip kommer til Kontrapunkt efter to et halvt år i stillingen som Corporate Entrepreneur hos Danske Bank. Her han har siddet i afdelingen MobileLife med fokus på en lang række digitale discipliner herunder koncept- og produktudvikling, user experience og design.
 
Derudover har Philip fungeret som projektleder på en række opgaver, og i 2017 er han blevet udvalgt til Danske Banks talentprogram. Samtidig er han gæsteforelæser på Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering og Designskolen Kolding.
 
28-årige Philip har en bachelor i Graphic Design Communication fra University of the Arts London, som han i 2012 bestod med udmærkelse, inden han tog sin Master of Science in Innovation, Entrepreneurship & Management fra Imperial College Business School.

Flere jobhop

Tilmeld nyhedsbrev

Få alt, hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.