5. februar 2018

Marta Karolina Olsen

Marta Karolina Olsen

Marta Karolina Olsen til Ledernes Hovedorganisation som Senior Brand Manager.

Ansættelse af Marta Karolina Olsen fra 1. februar i den nyoprettede stilling øger fokus på brandet og den digitale udvikling af medlemsorganisationen sammen med den aktuelle vækst i Lederne. I indsatsen for at gå foran, også i arbejdet med kommunikation og marketing, har Lederne sammenlagt kommunikation og marketing i ét team, hvor Marta har ansvar for at styrke arbejdet med Ledernes brand hele vejen rundt i brandhjulet. 

Marta har 15 års erfaring som konsulent og seniorrådgiver for offentlige organisationer, NGO'er og private virksomheder som Danfoss, Fødevarestyrelsen, SMK, Facebook-rådgivning for Pandora, Dyrenes Beskyttelse, Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Erhvervsstyrelsen, Busbranchen, Penge- og Pensionspanelet og en række uddannelsesinstitutioner.

Marta kommer fra Kontrapunkt, hvor hun som Senior Digital Strateg bl.a. arbejdede i teamet bag Ørsted og med Kontrapunkt Talks. Marta har også arbejdet i 6 år hos Advice Digital, i LO og som netværkschef hos Kforum. 

Marta er cand. mag i Moderne Kultur & Kulturformidling, sidder i Advisory Boards i uddannelsesverdenen og er ekstern lektor – først i 4 år på CBS og i dag på Københavns Universitet, hvor hun underviser i strategiske kommunikationsfag, er specialevejleder og har ansvar for praktikforløb på NoRS. 

Flere jobhop

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.