6. september 2018

Claus Nielsen

Claus Nielsen

Claus Nielsen bliver ny Chief Marketing Officer i Fitness World Group. Claus Nielsen kommer fra en stilling som Salgs- og Marketing Direktør hos Red Bull Danmark, hvor han har været en central figur i at etablere den kommercielle organisation fra bunden og opbygge Red Bulls position og kraftige vækst i Denmark gennem de seneste 6 år. 

 

Foruden den kommercielle udvikling og opbygning af den danske Red Bull organisation, har Claus Nielsen gennem de seneste år stået bag etablering af at Red Bulls mediehus i Danmark, bl.a. med salg af medieproduktioner til TV, overtagelse af den globale live produktion og distribution fra Roskilde Festival til mere end 70 lande og mere end 100 digitale medieproduktioner årligt. Claus Nielsen bl.a. har været den centrale figur bag etableringen Red Bull Music Studio Copenhagen og af Red Bulls udspringskonkurrence fra Operaen i København, der tiltrækker mere end 40.000 tilskuere. Foruden Red Bull har Claus en baggrund fra modebranchen, PlayStation og Nordisk Film, og blev i 2015 udvalgt til Berlingske Business Talent 100. 

Flere jobhop

Få nyhedsbrev

Alt hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke.

Ud over nyhedsbrevet får du max to andre faglige e-mails om ugen.

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.