Word Of Mouth er fremtiden

Branding er ikke længere et unikt redskab til at skabe opmærksomhed om sin virksomhed, skriver Tim Larsen og Martin Profit Jacobsen fra Accept Media. For efterhånden som alle virksomheder brander sig som unikke, må varemærkerne gøre noget mere for at markere sig.
af Observer


Og helt afgørende er dialogen med forbrugerne, skriver Tim Larsen og Martin Profit Jacobsen. Denne kan udmønte sig i såkaldte virale kampagner på internettet eller buzz marketing, hvor Word Of Mouth-anbefalinger forbrugerne imellem giver øget interesse. Der er dog den faldgrube ved de ellers meget effektive Word Of Mouth-kampagner, at de ikke kan trækkes tilbage, når de først er sat i gang, advarer de to skribenter. Derfor er der taget initiativ til at starte interesseorganisationen WOM Danmark, hvor virksomheder kan udveksle erfaringer.

Børsen 10-08-2005

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job