Artikel
Reklamebureauer frygter ny gysertime

Skrevet af
Af Kim Rosenkilde Nielsen Tirsdag den 12. februar 2008, 05:00 Reklamebureauerne holder vejret, mens økonomien bremser op. Bliver det en blød landing eller en stejl nedtur? Minderne fra branchens krise efter recessionen i 2001 spøger i baggrunden.

.

Relaterede artikler

Temperaturen falder i varmluftbranchen - Optimismen er væk. Frygten for fremtiden har taget branchen med storm. Krisen har vist sit grimme ansigt. Eneste lyspunk...

Giv din stemme

5 stemmer
4,4/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

28 JOB

Studentermedhjælper

Se alle job Indryk job

Få nyhedsbrev

Job

Praktikant

Frist: 1. juli

Studiejob

Frist: Snarest muligt

Studentermedhjælper

Frist: 10. august
Se alle job Indryk job

Tilmeld nyhedsbrev

Få alt, hvad du behøver at vide om kommunikation i din indbakke

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.