Pressen er efter A.P. Møller

Pressens seneste dækning af A.P. Møller er helt hen i vejret. Det mener A. P. Møllers topchef, Jess Søderberg. Han kritiserer pressen for at misfortolke virksomhedens kommentarer eller for helt at undlade at bringe kommentarerne i forbindelse med en historie.
af Charlotte Rau Jacobsen


Og det er både tidskrævende og svært at få gendrevet de forkerte oplysninger, mener direktøren. Kommentarerne falder i A.P. Møllers personaleblad Mærsk Post. Her understreger Jes Søderberg, at det er menneskeligt at fejle. Men pressens fokus på virksomheden betyder, at alle må bestræbe sig på at leve op til både de skrevne og uskrevne regler i virksomheden, skriver Jes Søderberg til sine medarbejdere. Dermed er alle med til at beskytte ”vort gode navn og omdømme opbygget gennem snart 100 år”.
Jyllands-Posten 14-12-02

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job